وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

    3.1 بهینه سازی صفحه (SEO در صفحه)

    بهینه سازی صفحه (SEO On-Page) فرایندی است که توسط آن شما می توانید در صفحه وب خود تغییراتی ایجاد کنید تا صفحه مطابق با موتورهای جستجو به کلمات کلیدی که توسط کاربران در اینترنت جستجو می شوند ، مرتبط شود. این SEO On-Page متعلق به رده اصلی بهینه سازی SEO است.

    به عنوان مثال ، به عنوان تصویر قبلی ، شما صاحب یک وب سایت نمایندگی مسافرتی Umrah هستید و بسته Umrah 2017 را به بازار عرضه می کنید. بعد از انجام تحقیقات در مورد کلید واژه ها ، کلمات کلیدی اصلی را برای Umrah 2017 و کلمات کلیدی برای پشتیبانی ارزان Umrah 2017 بدست می آورید.

    روش بهینه سازی یک صفحه اطمینان از کلمات کلیدی در بخش های زیر صفحه وب است:

    1. نام دامنه (در صورت امکان برای کلمات کلیدی کوتاه)
    2. برچسب عنوان (برچسب جودول)
    3. برچسب توضیحات متا
    4. دسته ها و زیر گروه ها صفحات
    5. آدرس اینترنتی
    6. پودرهای سوخاری
    7. عناوین (h1 ، h2 ، h3 و غیره)
    8. کشویی تصویر و تصویر (نام پرونده و متن alt)
    9. محتویات صفحه (کپی بدن) ، در قالب این کلمات کلیدی و کلمات مرتبط مانند مترادف و تغییرات کلمات ایجاد شده.
    10. پیوندهای خارجی به سایتهای معتبر مانند شرکتها و سازمانهای مهم

    یک بار دیگر ، هدف از این بهینه سازی On-Page ، ایجاد صفحه وب شما  (یا بسیار مرتبط با آن) با کلمات کلیدی است که توسط کاربران اینترنت جستجو می شود ، به گونه ای که مدت زمان کاربر در صفحه وب شما طولانی تر شود (و این بهتر می شود!). همچنین بازگشت بازدید کنندگان قدیمی به صفحه وب شما نشان می دهد وب سایت شما مرتبط ، منحصر به فرد است و دارای اطلاعاتی با ارزش و عمیق است که بازدید کنندگان وب سایت شما با توجه به کلمات کلیدی که شما در عناصر صفحه وب خود پخش کرده اید ، نیاز دارند.

    از آنجا که SEO On-Page مربوط به زبان HTML ، اسکریپت های بلاگر یا php برای وردپرس است ، لازم است زبان HTML ، برچسب های بلاگر یا php را درک کنید تا در هنگام انجام بهینه سازی صفحه خطایی روی ندهد. پروتکلون یکی از سایت های خوب برای یادگیری HTML است . یا می توانید برای یادگیری HTML و سایر زبان های برنامه نویسی وب که برای انجام SEO در صفحه لازم هستند ، در آموزش پکیج Blogspot یا WordPress SEO Package در SEM & SEO شرکت کنید.

    • مدیر سایت
    • ۰
    • ۰

    SEO چیست؟

    1.1 بنابراین ، تعریف SEO چیست؟

    تعریف نسخه ویکی پدیا (ترجمه از انگلیسی) چیست؟

    بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرایندی است برای تحت تاثیر قرار دادن سطح دید یک وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجوی طبیعی (که اغلب به عنوان جستجوی غیرپرداخت ، جستجوی غیر تبلیغی یا جستجوی ارگانیک نیز شناخته می شود. ) از یک موتور جستجو. "

    اصطلاح به تعبیر خود ما ، بهینه سازی موتور جستجو / SEO است:

    فرایندی را به صورت فعالیتهای خاص در وب سایت یا صفحات وب خود انجام دهید تا وقتی کاربران اینترنتی به جستجوی چیزی در رابطه با محتوای وب سایت یا صفحات وب ما بپردازند ، وب سایت یا صفحه شما در صفحه 1 لیست نتایج طبیعی / غیر جستجو نمایش داده شود. پرداخت شده / غیر تبلیغی / ارگانیک ".

    تصاویر درباره سئو

    به عنوان مثال شما یک وب سایت حج و عمره با نام Alsha Tour دارید . در سایت بسته های تورهای حج ، عمره و مسلمین برای سال 2017 وجود دارد که شما به بازار عرضه می کنید. بنابراین با انجام SEO و یا بهینه سازی موتور جستجو که خوب و مناسب است ، وقتی شخصی به دنبال Umrah برای سال 2017 یا بسته های تور مسلمانان است که در سال 2017 موجود است (با کمک موتور جستجوی وب به عنوان مثال در گوگل) ، وب سایت شما در صفحه اول لیست قرار خواهد گرفت نتایج جستجوی موتور جستجو. هرچه رتبه اول در صفحه اول بهتر باشد ، بهتر است.

    • مدیر سایت
    • ۰
    • ۰

    بازاریابی پست الکترونیکی چیست؟ برای دستیابی به مخاطب خاص ، بازاریابی پست الکترونیکی روش تبلیغ الکترونیکی را برای تبلیغ محصول ، اطلاعات و پیامهای تبریک تبلیغاتی که مارک ها تحویل هدفمند را انجام می دهند ، ترجیح می دهند. ارسال عمده به صورت پستی یکی از موثرترین و سودمندترین روشهای بازاریابی است. دلیل تحول زیاد در بازاریابی پست الکترونیکی این است که ارتباط مستقیمی با مخاطبان هدف برقرار می کند. بازاریابی پست الکترونیکی با استراتژی های مناسب یک مزیت بزرگ برای برندهاست.

    '' ارائه محتوای مناسب به هدف درست در زمان مناسب '

    چه کسی اولین نامه الکترونیکی را ارسال کرده است؟ آیا تا به حال تعجب کرده اید؟🙂

    نامه الکترونیکی ، که محبوبیت آن از زمان ایجاد تاکنون رو به رشد است ، برای اولین بار توسط ری تاملیسون در سال 1971 ارسال شد. در سال 1978 ، گری Thuerk ، مدیر بازاریابی تجهیزات دیجیتال Corp ، اولین کار خود را برای بازاریابی پست الکترونیکی آغاز کرد. پس از اولین بازاریابی اسپم E-mail ، این کمپین ویروسی شد و این شرکت در مجموع 13 میلیون دلار رایانه فروخت. بنابراین گری موفقیت بیشتری را نسبت به هدف خود با استفاده از مدل بازاریابی پست الکترونیکی کسب کرد.

    سپس همه ما می گوییم 'I LOVE SPAM'! 🙂

    • مدیر سایت
    • ۰
    • ۰

    بهترین ابزار خبرنامه ایمیل

    خبرنامه های الکترونیکی راهی عالی برای برقراری ارتباط با نام تجاری شما برای هزینه های اندک است. و ، ابزارهای بسیار خوبی در خارج وجود دارد که به شما کمک می کند تا خبرنامه های ایمیل را با سهولت ساخت و مدیریت کنید. 

    اگر آن را ساده نگه دارید ، بیشتر ابزارهای موجود در لیست ما پوشش شما را خواهند داشت. با این حال ، اگر می خواهید از پیش زمینه های جدید استفاده کنید و ویژگی های خاص تر یا پیشرفته تری را وارد کنید ، باید کمی تحقیق بیشتری انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که به آنچه می خواهید برسید. اگر می خواهید قالب های با کیفیت بالا را به برنامه انتخابی خود اضافه کنید ، پست قالب های خبرنامه رایگان ما را ببینید . 

    در این مجموعه از بهترین ابزارهای خبرنامه نامه الکترونیکی ، نقاط قوت خاص هر سرویس را بیان کردیم تا بتوانید اولین بار در اطراف خود یکی از موارد مناسب را انتخاب کنید. ما برخی از اطلاعات مربوط به قیمت گذاری را درج کرده ایم که راهنمایی سریع برنامه های اساسی را ارائه می دهند ، اما برنامه های بیشتری در دسترس هستند.

    01. آببر

    AWeber ابزاری دیرینه است که دارای مجموعه ای از ویژگی های قدرتمند از جمله طراح هوشمند هوشمند آن است که به شما امکان می دهد قالب های خوبی را در چند ثانیه ایجاد کنید. دیگر چه کاری میتواند بکند؟ به طور خودکار ایمیل هایی را از پست های وبلاگ ایجاد می کند ، دارای ویرایشگر کشیدن و رها کردن با بیش از 700 قالب ایمیل پاسخگو تلفن همراه و گزینه اعمال برچسب ها برای شروع فعالیت های ایمیل خودکار است. یک برنامه تلفن همراه مجموعه برای استفاده ، مدیریت مشترکین و تقسیم بندی و ردیابی ایمیل برای سنجش عملکرد با آنالیز وجود دارد.

    • مدیر سایت
    • ۰
    • ۰
    • مدیر سایت
    • ۰
    • ۰

    تگ های html

    برچسب به زبان HTML

    برچسب های HTML عناصر HTML هستند که به ما امکان نوشتن یک سند HTML را می دهند.

    • برچسب ها برای چیست؟
    • نحوه نوشتن برچسب ها در یک سند HTML
    • انواع برچسب ها به زبان Html
    • ویژگی های برچسب
    • لیست برچسب ها

    برچسب ها برای چیست؟

    برچسب های HTML به شما امکان می دهد یک ساختار منطقی - سلسله مراتبی بسازید تا نمایش محتوای محتوای متن نمایش داده شده در صفحه مرورگر را سازماندهی کنید.

    به عنوان مثال . برچسب ها به ما این امکان را می دهند که یک جمله را به صورت پررنگ یا با قالب بندی خاص از کاراکترها نمایش دهیم ، پیوند لینک (لینک) یا تصویر را در متن وارد کنیم ، برای ایجاد جدول و غیره.

    نحوه نوشتن برچسب ها در یک سند HTML

    هر برچسب HTML همیشه بین علامت جزئی (<) و نشانه اصلی (>) محصور می شود. برچسب عمومی با نحوی زیر مشخص می شود:

    <nome del tag>

    برچسب های HTML روی صفحه کاربر نمایش داده نمی شوند ، مرورگر آنها را تفسیر می کند و آنها را اعمال می کند. بنابراین ما هرگز آنها را در مرورگر نخواهیم دید ، فقط قادر خواهیم بود تأثیرات آنها را مشاهده کنیم.

    برای دیدن لیست برچسب های HTML در یک صفحه وب ، باید کد منبع سند HTML را مشاهده کنیم .

    • مدیر سایت