وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

چاپ کاتالوگ در کرج

علیرغم دو دهه بازاریابی از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی ، و دیجیتالی شدن تجربه مصرف کننده ، ارسال نامه های کاتالوگ  از سال 2015 به طور مداوم در حال افزایش است. چاپ کاتالوگ در کرج بیشتر این که مشتریان به طور شگفت انگیزی از دریافت آنها مشتاق هستند - نرخ پاسخ از کاتالوگ ها 170٪ نسبت به سال 2004 افزایش یافته است تا 2018. اثرات فقط به تاخیرهای دیجیتالی که آنلاین نمی شوند محدود نمی شود - در واقع ، شواهدی وجود دارد که  Millennials  علاقه خاصی به کاتالوگهایی که از طریق پست دریافت می کنند ، دارد.

شواهد حاصل از یک آزمایش میدانی گسترده در یک خرده فروش تجارت الکترونیکی لوکس

برای آزمایش کارآیی کاتالوگ ها ، ما با یک فروشنده تجارت الکترونیکی ساعتهای لوکس و جواهرات ویژه مستقر در ایالات متحده با مشتری جهانی و بدون حضور فروشگاه فیزیکی همکاری کردیم. این شرکت با داشتن یک بانک اطلاعاتی تقریباً 28000 مشتری ، سالانه 60 میلیون دلار و سود عملیاتی 12 میلیون دلار درآمد کسب می کند.

این شرکت مشتریان جدیدی را از طریق جستجوی آنلاین و سایر سیستم عامل های آنلاین به دست می آورد ، بنابراین همه مشتریان با تجارت الکترونیکی و ارتباطات دیجیتال راحت هستند. بیش از 75 درصد درآمد شرکت از طریق خریدهای مکرر تأمین می شود و تلاش های توسعه روابط و روابط بسیار حیاتی است. هنگامی که اولین سفارش مشتری ارسال می شود ، شرکت مجوزهای مربوط به بازاریابی آینده را دریافت می کند ، سپس از تبلیغات هفتگی بازاریابی ایمیل برای تبلیغ خریدهای مکرر استفاده می کند.

مقادیر بیشتر طراحی

قبل از اینکه به سراغ ویژگی ها و گزینه های چاپ تجاری برویم ، می خواهم به برخی از انتخاب های طراحی اشاره کنم که به برتری کلی این فهرست کتاب چاپی کمک می کنند.

اول فضای سفید است. چشمان خواننده از دیدن تصاویر بسیار زیاد و زیاد خسته می شوند. مهم است که به چشم خواننده مکانی برای استراحت بدهید. فضای سفید (هر آنچه که نوع یا تصاویر نباشد) این تنفس را فراهم می کند. در کاتالوگ آیلین فیشر ، تکنیک هایی مانند سایه پردازی تصاویر ، کم رنگ شدن رنگ در پس زمینه تصاویر به گونه ای که لبه های عکس محو می شوند و احاطه تصاویر با فضای بسیار زیاد فضای سفید ، همگی حس تجمل در کاتالوگ را ایجاد می کنند. عکاسی صنعتی در کرج هیچ شلوغی ، احساس آشفتگی و اضطرار وجود ندارد ، فقط لحنی آرام و پیچیده است.

برای دستیابی به این هدف ، یکی از ابزاری که گرافیست استفاده کرده تمرکز بر خطوط اطراف مدلها (فضای منفی ، یعنی هر چیزی که موضوعیت ندارد) است. این اشکال جذاب است. آنها توجه خواننده را به خود جلب می کنند و چشم خواننده را از طریق گسترش صفحه دو صفحه هدایت می کنند. به نظر می رسد که پس زمینه عکس ها کم رنگ می شوند ، فضای سفید بیشتری را ایجاد می کند و طراحی ساده تر و بازتری ایجاد می کند.

یک چیز دیگر که می خواهم در مورد طراحی ذکر کنم مرز بین طراحی و تولید است. این مقاله است. موجودی بدون پوشش طراح آیلین فیشر که برای صفحه جلد و متن انتخاب کرده است ، یک رنگ آبی درخشان و سفید است. هیچ پوشش براق و مات وجود ندارد و این یک اثر طبیعی و آرام بخش را ایجاد می کند. اما فراتر از این ، روشنایی ورق سفید و آبی باعث می شود طرح نوع تردتر و رنگ چهره و لباس مدل ها روشن و شدیدتر به نظر برسد.

 

  • ۰۰/۰۱/۲۱
  • مدیر سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی