وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

بازاریابی پست الکترونیکی چیست؟ برای دستیابی به مخاطب خاص ، بازاریابی پست الکترونیکی روش تبلیغ الکترونیکی را برای تبلیغ محصول ، اطلاعات و پیامهای تبریک تبلیغاتی که مارک ها تحویل هدفمند را انجام می دهند ، ترجیح می دهند. ارسال عمده به صورت پستی یکی از موثرترین و سودمندترین روشهای بازاریابی است. دلیل تحول زیاد در بازاریابی پست الکترونیکی این است که ارتباط مستقیمی با مخاطبان هدف برقرار می کند. بازاریابی پست الکترونیکی با استراتژی های مناسب یک مزیت بزرگ برای برندهاست.

'' ارائه محتوای مناسب به هدف درست در زمان مناسب '

چه کسی اولین نامه الکترونیکی را ارسال کرده است؟ آیا تا به حال تعجب کرده اید؟🙂

نامه الکترونیکی ، که محبوبیت آن از زمان ایجاد تاکنون رو به رشد است ، برای اولین بار توسط ری تاملیسون در سال 1971 ارسال شد. در سال 1978 ، گری Thuerk ، مدیر بازاریابی تجهیزات دیجیتال Corp ، اولین کار خود را برای بازاریابی پست الکترونیکی آغاز کرد. پس از اولین بازاریابی اسپم E-mail ، این کمپین ویروسی شد و این شرکت در مجموع 13 میلیون دلار رایانه فروخت. بنابراین گری موفقیت بیشتری را نسبت به هدف خود با استفاده از مدل بازاریابی پست الکترونیکی کسب کرد.

سپس همه ما می گوییم 'I LOVE SPAM'! 🙂

مغازه خود در این دوره از شرط لازم و ضروری بازاریابی ایمیل قدرتمند در اینترنت از 1 در هر 3 نفر در ترکیه؛ برای ارائه محتوای مناسب در زمان مناسب به هدف مناسب.

بنابراین مهمترین عناصر برای بازاریابی پست الکترونیکی چیست؟

 1. هدف گذاری (دستیابی به شخص مناسب)

2. زمان (روز خاص و دوره تبلیغات)

3. شخصی سازی (پرداختن به نام گیرنده با نام و ایجاد احساس ویژه در آنها)

4.Considerate مطالب (جلب توجه مخاطبان هدف به لطف یک پیام قدرتمند)

5. گزارش (پیگیری تبدیل و ساخت کمپین بهتر)

اگر به هدف گذاری ، برنامه ریزی ، شخصی سازی ، ایجاد محتوای قابل توجه و گزارش دهی در بازاریابی پست الکترونیکی اهمیتی ندهید ، انتظار می رود بازده بالا فقط یک رویا باشد.

البته ، رسانه های اجتماعی را نباید برای بازاریابی پست الکترونیکی فراموش کرد. افزودن نامه الکترونیکی به دکمه های "مانند" یا "اشتراک" با استفاده روزافزون از رسانه های اجتماعی برای تبلیغات ، راه دیگری را برای اتصال مشتریان به برند شما فراهم می کند. Göndermek نه تنها چیزی را ارسال نمی کند به این معنی است که همه پیام شما را در این مدت مشاهده می کنند که در آن مارک ها روزانه ده ها تبلیغات منتشر می کنند. حتی ممکن است پست شما در رسانه های اجتماعی اهداف شما ظاهر نشود. با این حال ، یک نامه الکترونیکی تا زمانی که خوانده شود (یا حذف شود) در صندوق ورودی باقی خواهد ماند.

برای گری تورکر ، که نامه ما را به این طریق صندوق پستی کرد ، ما آنرا "I Love Spam" می نامیم! دوباره!

آیا تاکنون در مناسبت های خاص در معرض پیام های جمعی از محیط اطراف خود بوده اید؟ بنابراین شما پیامهای عادی و غیر خصوصی را که همه به همان روش ارسال می کردند ، چقدر جدی گرفتید؟
سپس در بازاریابی پست الکترونیکی تغییری ایجاد کنید!

  • ۹۸/۰۹/۲۵
  • مدیر سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی