وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

    3.1 بهینه سازی صفحه (SEO در صفحه)

    بهینه سازی صفحه (SEO On-Page) فرایندی است که توسط آن شما می توانید در صفحه وب خود تغییراتی ایجاد کنید تا صفحه مطابق با موتورهای جستجو به کلمات کلیدی که توسط کاربران در اینترنت جستجو می شوند ، مرتبط شود. این SEO On-Page متعلق به رده اصلی بهینه سازی SEO است.

    به عنوان مثال ، به عنوان تصویر قبلی ، شما صاحب یک وب سایت نمایندگی مسافرتی Umrah هستید و بسته Umrah 2017 را به بازار عرضه می کنید. بعد از انجام تحقیقات در مورد کلید واژه ها ، کلمات کلیدی اصلی را برای Umrah 2017 و کلمات کلیدی برای پشتیبانی ارزان Umrah 2017 بدست می آورید.

    روش بهینه سازی یک صفحه اطمینان از کلمات کلیدی در بخش های زیر صفحه وب است:

    1. نام دامنه (در صورت امکان برای کلمات کلیدی کوتاه)
    2. برچسب عنوان (برچسب جودول)
    3. برچسب توضیحات متا
    4. دسته ها و زیر گروه ها صفحات
    5. آدرس اینترنتی
    6. پودرهای سوخاری
    7. عناوین (h1 ، h2 ، h3 و غیره)
    8. کشویی تصویر و تصویر (نام پرونده و متن alt)
    9. محتویات صفحه (کپی بدن) ، در قالب این کلمات کلیدی و کلمات مرتبط مانند مترادف و تغییرات کلمات ایجاد شده.
    10. پیوندهای خارجی به سایتهای معتبر مانند شرکتها و سازمانهای مهم

    یک بار دیگر ، هدف از این بهینه سازی On-Page ، ایجاد صفحه وب شما  (یا بسیار مرتبط با آن) با کلمات کلیدی است که توسط کاربران اینترنت جستجو می شود ، به گونه ای که مدت زمان کاربر در صفحه وب شما طولانی تر شود (و این بهتر می شود!). همچنین بازگشت بازدید کنندگان قدیمی به صفحه وب شما نشان می دهد وب سایت شما مرتبط ، منحصر به فرد است و دارای اطلاعاتی با ارزش و عمیق است که بازدید کنندگان وب سایت شما با توجه به کلمات کلیدی که شما در عناصر صفحه وب خود پخش کرده اید ، نیاز دارند.

    از آنجا که SEO On-Page مربوط به زبان HTML ، اسکریپت های بلاگر یا php برای وردپرس است ، لازم است زبان HTML ، برچسب های بلاگر یا php را درک کنید تا در هنگام انجام بهینه سازی صفحه خطایی روی ندهد. پروتکلون یکی از سایت های خوب برای یادگیری HTML است . یا می توانید برای یادگیری HTML و سایر زبان های برنامه نویسی وب که برای انجام SEO در صفحه لازم هستند ، در آموزش پکیج Blogspot یا WordPress SEO Package در SEM & SEO شرکت کنید.

    3.1.1 نمونه ای از نتایج جستجوگرها در صفحه

    تصویر زیر نمونه ای ساده برای تنظیم کلمات کلیدی است که مطابق تصویر بالا به دست آمده است ، یعنی کلمات کلیدی umroh 2017 (کلمات کلیدی اصلی) و umroh 2017 ارزان (کلید واژه های اضافی) در چندین عنصر صفحه وب مانند URL ، عنوان h1 ، و متن بدن به صورت پیوند در فهرست اصلی ناوبری. این نمونه ای از نتایج Optimization On-Page یا SEO On-Page است .3.1.2 هنگام انجام جستجوگرها از طریق صفحه باید از چه چیزی جلوگیری کنید

    هنگام بهینه سازی صفحه ، نگرش گرفته شده باید متناسب و حرفه ای باشد ، نه زیاد. زیرا اگر اینگونه نباشد ، Boro-boro شما از فعالیتهای SEO در صفحه شما ارزش مثبتی کسب می کند ، در عوض سایت یا صفحه وب شما ممکن است از فیلتر شدن (رتبه بندی پایین) ، مجازات های پاداش یافته (مدتی در موتورهای جستجو تا زمانی که شما نمایش داده نشود ) دریافت کنید. از Google بخواهید که آن را در نتایج جستجو برگرداند) ، یا حتی ممنوع شود(اگر Google همچنان به نقض بهینه سازی صفحه منجر شود ، سایت از فهرست موتور جستجو ممنوع یا حذف شده است). فعالیت بیش از حد یا فراتر از این حد ، معمولاً به این دلیل است که SEO ها فقط برای موتورهای جستجو (که غالباً قوانین و مقررات Google را نقض می کنند) بهینه سازی می کنند نه بازدید کنندگان اینترنت. این عمل بهینه سازی صفحه ممنوع ، عمل کلاه سیاه نامیده می شود.

    نمونه فعالیت Black Hat در SEO در صفحه:

    1. استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی در عناصر یک سایت یا صفحه وب ( پر کردن کلید واژه )
    2. از همان رنگ قلم به عنوان رنگ پس زمینه صفحه استفاده کنید ( متون پنهان )
    3. به طور خودکار محتوای صفحه وب را با ابزارها ایجاد کنید (محتوای تولید شده توسط خودکار یا AGC ) ،
      • به عنوان مثال: مقالات تکراری با ابزارهای نرم افزاری را بدون بررسی کیفیت مقالات جدید ( چرخش محتوا )
      • ایجاد صفحات وب با گرفتن تکه هایی از متن یا تصاویر از سایت های دیگر نه او ( دزدی محتوا ) و سپس ترکیب آنها در صفحات وب خود ( ضبط محتوا )
    4. کپی کردن مطالب افراد دیگر ( سرقت ادبی )
    5. ایجاد صفحات مختلف برای موتورهای جستجو و بازدید کنندگان ( پنهان کاری )
    6. تغییر محتوای کلیه صفحه بعد از اینکه صفحه در SERP رتبه بندی شد ( تعویض )
    7. برای جلب توجه موتورهای جستجو ، یک صفحه ویژه ایجاد کنید ، اما بازدید کنندگان انسان را به صفحات دیگر ( صفحات درگاه ) هدایت کنید
    8. سایر تکنیک های SEO جستجوگر کلاه سیاه در صفحه (به https://support.google.com/webmasters/answer/35769؟hl=en مراجعه کنید )

    بنابراین شما باید هنگام انجام فعالیتهای بهینه سازی صفحه خود بسیار مراقب باشید ، نه ناسازگار ، غیرحرفه ای ، غیر اخلاقی ، ناعادلانه ، مضر برای دیگران و درنهایت خود ناکام باشید.

    3.2 بهینه سازی خارج از سایت (سئو خارج از سایت)

    بهینه سازی خارج از سایت (سئو غیر از سایت) فرایندی است که با استفاده از آن می توانید مقدار (محبوبیت) عواملی را در خارج از سایت خود افزایش دهید که بر رتبه بندی صفحات وب شما مطابق با کلمات کلیدی مورد نظر شما تأثیر می گذارد.

    چرا چیزهای خارج از سایت برای موتورهای جستجو مهم هستند؟

    تصویر من

    دوران مدرسه قدیمی را تصور کنید که انتخاب رهبران کلاس از طریق رای گیری همه دانش آموزان کلاس انجام می شود. از بین 3 نامزد منتخب ، همه دانشجویان انتخاب های خود را بر روی یک کاغذ نوشتند. دانشجو A نامزد شماره 1 را انتخاب می کند ، دانشجو B نامزد شماره را انتخاب می کند. 3 ، و غیره. بعد از تمام کاغذهای جمع آوری شده ، سپس تمام مطالب کاغذ را بخوانید. از میان سه کاندیدای رئیس جمهور کلاس ، که بیشترین آرا را کسب می کند و توسط معلم تصویب می شود ، این است که او حق رهبر کلاس را دارد.

    صوتی / انتخاب / رای در کلاس کنفرانس در بالا در جستجوگرها نیز به نام های backlink ( تماس لینک) .

    بک لینک

    تعریف نسخه انگلیسی بک لینک (ترجمه به اندونزیایی):

    لینک دهنده ، همچنین به عنوان شناخته شده لینک های ورودی ، لینک های ورودی ، پیوند درونی و لینک دهنده (یا لینک تماس ) است، یک لینک (یا لینک) که به یک وب سایت یا صفحه وب می رود . در اصطلاحات اصلی یک لینک ، بک لینک هر پیوندی است که توسط یک گره وب (صفحه وب ، فهرست ، وب سایت یا دامنه سطح بالا) از گره وب دیگر دریافت می شود.

    در ابتدا پیوندهای مهم ورودی (قبل از ظهور موتورهای جستجو) به عنوان پایه ای برای ناوبری وب. امروزه ، اهمیت آن در رتبه بندی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نهفته است. تعداد و کیفیت بک لینک نشانگر محبوبیت یا اهمیت یک وب سایت یا صفحه است (برای مثال ، این مورد توسط Google برای تعیین PageRank یک صفحه وب استفاده می شود). گذشته از سئو ، پیوندهای صفحه وب ممکن است از اهمیت شخصی ، فرهنگی و معنایی برخوردار باشند: آنها نشان می دهند چه کسی به آن صفحه توجه می کند. "

    این تعریف از ویکی پدیا است. در ابتدا برای کسانی که تازه در مورد SEO Off-site اطلاعات دارند ، گیج کننده است. بنابراین برای شفاف سازی بیشتر ، تصویر انتخاب رهبر کلاس را با معنای این لینک یا بک لینک مقایسه می کنیم.

    ایلوستری دوم

    حال تصور کنید که 3 بهترین وب سایت از نظر قیمت و کیفیت خدمات وجود دارد که هر دو Umrah را به بازار عرضه می کنند. این سه سایت سایتهای ناشناخته شما ، mys و شخص ثالث هستند . از آنجا که هر سه سایت دارای محتوای با کیفیت هستند ، بسیاری از سایت های دیگر به این سایت ها پیوند دارند. بیایید بگوییم که سایت شما از یک وب سایت جامعه عمره و حج در سوماترا بک لینک می شود. سایت من از وب سایت وبلاگ های ناظرین عمره بک لینک های زیادی دریافت می کند و یک سایت شخص ناشناخته شخص ثالث لینک های زیادی از وب سایت انجمن های انجمن مطالعات اسلامی دریافت می کند.

    قیاس با انتخاب رهبران کلاس از طریق رأی گیری قبلی ، و سپس برای تعیین اینکه چه کسی شماره یک برای جستجوی کلمه Umrah 2017 است ، به عنوان مثال ، گوگل تعداد و کیفیت بک لینک یا بک لینک (قیاس با آرا یا آراء همه دانش آموزان) را به سه سایت umroh محاسبه می کند. بعد از محاسبه کیفیت و کمیت بک لینک (همراه با فاکتورهای دیگر از هر یک از این سایت های شیعه که توسط گوگل نیز مورد توجه قرار گرفته است) ، سپس گوگل می تواند در نتایج جستجو مشخص کند که کدام سایتها شماره 1 ، شماره 2 ، شماره 3 و غیره هستند. کلید عمره 2017 . دقیقا همان مکانیسم انتخاب رهبر کلاس که قبلاً نشان داده شده بود.

    از قیاس فوق می توان فهمید که افزایش ارزش خارج از سایت (یا محبوبیت) سایت / صفحه وب شما با ایجاد یا گرفتن بک لینک از سایتهای دیگر (خارج از سایت شما) که پیوند (پیوند) به سایت / صفحه وب را دارند انجام می شود. شما هستید یک وب سایت مرتبط با قدرت بالا که دارای همان دسته وب سایت شماست ، ارزش SEO بالاتری را در مقایسه با سایرین ارائه می دهد.

    راه سریع

    1. پیوندهای پشتیبان از وب سایتهای نشانه گذاری اجتماعی (Lintas.me ، نشانک های Google ، Digg و دیگران)
    2. بک لینک از رسانه های اجتماعی (فیس بوک ، توییتر ، Google+ ، یوتیوب و دیگران)
    3. بک لینک از انجمن های آنلاین (Kaskus، Merdeka، Seconds، Social، Kompas، و غیره)
    4. بک لینک از نظرات وبلاگ (پیاده روی وبلاگ یا اظهار نظر در مورد وبلاگ)
    5. بک لینک از دایرکتوری وب
    6. بک لینک از مقالاتی که در سایت های مقاله منتشر می کنید
    7. پیوندهای برگشتی از ویژگیهای نمایه در سایتهای وب 2.0 (Blogspot ، WordPress ، وبلاگ ثانیه ، Weebly و دیگران)
    8. و بیشتر

    بهترین راه

    محتوای صفحه وب خود را منحصر به فرد ، با کیفیت بالا ( ارزشمند ) و ارزش اشتراک گذاری ( اشتراک گذاری ) کنید تا صفحه وب شما مرجع ، به اشتراک گذاشته شده و توسط سایتهای دیگر مجاز و یا در همان زمینه ای باشد که سایت شما به طور طبیعی و حتی بدون آن در ارتباط باشد. درخواست کردید

    3.2.2 چگونه می توان نتایج بهینه سازی SEO خارج از صفحه خود را مشاهده کرد؟

    برای بررسی اینکه آیا بهینه سازی خارج از سایت شما شروع به تولید نتیجه می کند ، یک راه این است که در کنسول جستجوی Google (که قبلاً به آن Google Webmaster Tool گفته می شود) بررسی کنید.
    از تصویر بالا می توانید تعداد کل پیوندها به سایت خود (کمیت) ، چه سایتها (کیفیت) و سایر اطلاعات مرتبط پیوند دهید.

    3.2.3 چیزهای مهمی که باید هنگام جستجوگرهای خارج از صفحه به دنبال آن باشید

    در انجام بهینه سازی خارج از سایت (SEO خارج از صفحه) مواردی وجود دارد که برای بدست آوردن ارزش لینک بهینه باید در نظر گرفته و حفظ شود. زیرا اگر اینگونه نباشد ، موتور جستجوگر درباره فعالیت بهینه سازی خارج از صفحه در گروه SEO SEO کلاه قضاوت خواهد کرد.

    نکات مهم عبارتند از:

    1. تنوع یا تنوع منابع تنوع پیوند
      • دامنه های مختلف . پیوندهای مختلف ایجاد ساختمان از سایتهای مختلف ، نه فقط از 1 یا 2 سایت. در بخش قبلی می توانید منابع مختلف بک لینک را مشاهده کنید: چگونه می توان از بک لینک استفاده کرد؟ راه سریع
      • سلسله مراتب سایتهای خارجی مختلف . بک لینک های خارجی را هم از صفحه اول وب سایت (صفحه اصلی یا دامنه اصلی) و هم از محتوای وب سایت (محتوا) دریافت کنید. درصد وب سایت ها: محتوا حدود 40:60 است.
      • سلسله مراتب سایت های مختلف . حدود 20٪ - 50٪ از بک لینک را به صفحه اول وب سایت خود وارد کنید و بقیه بک لینک به سایر صفحات وب خود (صفحات عمیق یا داخلی).
      • Page Authority (PA) و Domain Authority (PA) متفاوت هستند . فقط از سایت های دارای PA بالا یا لینک های PA پایین بک لینک نگیرید. اما متفاوت است به همین ترتیب با DA.
      • در مقابل بدون دنبال کنید . درصد انواع پیوند در حدود 60٪ - 90٪ و هیچ پیگیری در حدود 10٪ - 40٪ نیست. اجازه ندهید که همه نوع لینک دهنده ها فقط دنبال شوند یا از آنها پیروی نمی کنند.
      • تنوع آدرس های اینترنتی (آدرس های IP) و بلوک های شبکه رایانه ای مختلف یا زیر شبکه های (بلوک های C) از سرور IP میزبان سایت شما . پیوندهای خوب و طبیعی نه تنها از همسایگان سرچشمه می گیرند (سایتهایی با همان بلوک شبکه) بلکه باید از خارج از بلوک نیز در صورت لزوم تا آنجا که ممکن است از مبدأ / بلوک های شبکه مثبت باشد (بلوک ها توسط ساکنان سایت های قمار کنترل نمی شوند) ، پورنو ، پخش کننده نفرت ، الکل و دیگران).
    2. تنوع یا تنوع متن لنگر
      • کلمه کلیدی مناسب ( مطابقت دقیق ) تا 18٪
      • کلمات کلیدی نامناسب ( مطابقت متن ) حداکثر 16٪
      • شرکت تجاری ، حرفه ای یا برند شخصی با حداکثر 31٪
      • URL اصلی ( آدرس اینترنتی برهنه ) حداکثر 18٪
      • موارد دیگر (اینجا کلیک کنید ، منابع ، اطلاعات بیشتر ... ، و غیره) تا 17٪ 
        • توجه : برای تغییر درصدی متون لنگر ، در نکات بالا عدد صحیح دقیقی وجود ندارد. آنچه مهم است ، تنوع یا تغییر متن لنگر است که به سایت یا صفحه وب شما منتهی می شود. زیرا در صورت عدم تغییر ، موتورهای جستجو ارزش منفی خارج از سایت را به سایت یا صفحه وب شما می دهند. به عنوان مثال ، متون لنگر بیش از حد بسیاری با کلمات کلیدی دقیق بیش از 90٪ (پیش فرض حداکثر 18٪ است) ، این بهینه سازی بیش از حد گفته می شود و بر رتبه سایت یا صفحه وب شما تأثیر منفی می گذارد .
    3. منابع بک لینک که به موضوع یا مضمون سایت شما مربوط است
      اگر به عنوان مثال سایت شما محصولات تور و مسافرت را به بازار عرضه می کند ، از این پس بک لینک از سایتهای مشابه مانند گردشگری ، میهمان نوازی یا سایر سایت های تور و مسافرتی دریافت کنید. پیوندهایی مانند این ارزش بیشتری دارند تا سایت شما از سایتهایی که به آن ربطی ندارند و حتی مقادیر منفی مانند سایتهای شرط بندی قمار ، الکل و موارد مشابه از آن استفاده نمی کنند.
    4. زمینه بک لینک
      حتی اگر یک بک لینک از یک سایت خارجی سرچشمه گرفته باشد و به همان اندازه سایت شما باشد ، لزوماً صفحهای نیست که در آن پیوند ایجاد شده است ، همان متن صفحه وب شما را دارد. بنابراین این باید بررسی شود زیرا اگر بک لینک از صفحاتی با همان زمینه وب سایت شما باشد ، مقدار لینک آن زیاد است. به عنوان مثال ، یک بک لینک از وب سایت اداره گردشگری در صفحه "جهانگردی داخلی" به صفحه وب "سفر داخلی داخلی" شما ارزش بیشتری نسبت به مراجعه به صفحه وب "European Muslim Tour 2017" شما خواهد داشت. اهمیت این مسئله بعداً هنگامی صورت می گیرد که یک بازدید کننده از سایت دفتر گردشگری می داند که این لینک متن نیست ، او بر روی آن کلیک نمی کند. بنابراین هیچ اثری از تأیید لینک برای اثبات کلیک بازدید کنندگان (لینک های غیرمجاز) وجود ندارد. حتی اگر بازدید کننده به دلیل متن مبهم لنگر کلیک کند ، آنگاه بدیهی است که بازدید کننده در صفحه "تور مسلمانان اروپا 2017" ماندگار نخواهد شد زیرا او به دنبال تورهای مسلمان خارجی نیست. و سرانجام زمان کاربر در صفحه کم می شود (یک سیگنال منفی برای موتورهای جستجو).
    5. کیفیت لینک دهنده
      منبع منبع همچنین باید از وب سایتهای با کیفیت بالا (اختیارات صفحه بالا / PA و اختیار دامنه / DA) باشد. از آنجا که منبع بالای PA و DA پیوندها در هنگام رتبه بندی به سایت و یا صفحه وب مرتبط ، بر وزن رتبه بندی موتورهای جستجو تا حد زیادی تأثیر می گذارد.
    6. تعداد لینک دهنده ها
      هرچه لینک های با کیفیت تر باشند ، بهتر می شوند. منابع پیوندی متنوعی از کیفیت بالا ، کیفیت متوسط ​​و کیفیت پایین ممکن است مورد نیاز باشد تا از نظر کیفیت منابع متنوعی وجود داشته باشد.
    7. مدت زمان فعالیت ساختمان بک لینک
      روند بهینه سازی خارج از سایت یا سئو خارج از سایت باید در مراحلی انجام شود که مهم برای پایداری بودن باشد ، به عنوان مثال هر روز یا هر هفته. به عنوان مثال ، هر روز برای ساخت یا گرفتن حدود 10 پیوند. از آنجا که موتورهای جستجوگر اگر 10،000 پیوند را در یک روز بدست آورید به مواردی نگاه می کنند که طبیعی نیستند و رتبه منفی می دهند زیرا این امر غیر طبیعی است و به عنوان تلاشی برای فریب موتورهای جستجوگر برای رتبه بندی است.

    اگرچه همه چیز در اینجا نوشته نشده است ، اما تقریباً مواردی از این موارد مهم هستند که هنگام بهینه سازی خارج از سایت باید در نظر گرفته شوند. از آنجا  که مقادیر خارج از سایت به دلیل ایجاد شهرت (مثبت یا منفی) به دلیل ایجاد رأی ، جریان قدرت و جریان اعتماد (اعتماد) در قالب پیوندها / رأی دادن از خارج از سایت شما می تواند مشابه سطح محبوبیت باشد  ، پس باید نسبت به ارزشها بسیار نگران باشید. ارزش یا ارزیابی از خارج از این سایت. از خواب بیدار نشوید تا سایت شما از موتورهای جستجو رتبه بدی بگیرد.

    4- فرآیندهای SEO

    بعد از اینکه SEO را به صورت تعریف ، اصطلاحات SEO ، اهداف SEO ، مزایا و مزایای آن و انواع بهینه سازی در SEO را درک کردید ، ممکن است اکنون سوال شما این باشد: " فرآیندهای سئو چیست و چگونه می توانید این فرایندها را با حق دارید SEO خوب انجام دهید ؟ "

    روشهای زیادی وجود دارد که سئو از فعالیتهای سئو استفاده می کند. به عنوان مثال ، کسانی هستند که تجزیه و تحلیل و تحقیقات کلمه کلیدی ، بهینه سازی دامنه ، بهینه سازی کلمه کلیدی ، بهینه سازی صفحه و بهینه سازی خارج از سایت را انجام می دهند. بسیاری از جستجوگرها اگر با دقت انجام شوند با این روش استاندارد موفق هستند.

    با این حال ، همانطور که روش استاندارد که در انجام فعالیت ها برای ایجاد یا بدست آوردن چیز جدیدی متداول است ، و در این صورت کسب بهترین رتبه برای وب سایت شما و بالاخره مزایای سئو که شما هدف آن را دارید ، مناسب ترین فرایند اجرای یک مرحله است - مرحله مدیریت پروژه برای انجام کار SEO . عملکرد این رویکرد مدیریت پروژه این است که قبل از شروع کار سئو ، آنچه را که لازم و مورد نیاز نیست ، پیدا کنید ، تا بتواند پتانسیل موفقیت کار یا پروژه SEO شما را افزایش دهد.

    مراحل مدیریت پروژه به شرح زیر است:

    1. شروع
    2. برنامه ریزی
    3. طرز کار
    4. نظارت و کنترل
    5. بسته شدن

    چرا از فازهای مدیریت پروژه در انجام سئو استفاده می کنیم؟ از آنجا که مدیریت پروژه یک رشته است که در جهان به عنوان بهترین شیوه در استفاده از مناسب ترین فرایندها برای تولید چیزهای جدید ، هرچه که باشد ، از ساده ترین تا پیچیده ترین پذیرفته شده است. به عنوان مثال ، تمام کارهای زیرساختی ، طراحی خودرو ، رویدادهای EO ، حتی تحقیق و پرواز فضایی همگی نتایج مدیریت پروژه هستند.

    در مورد مسائل پیچیده فقط می توان از مدیریت پروژه به عنوان ابزاری مناسب برای تحقق هر هدفی استفاده کرد ، به خصوص برای سئو البته. این یکی از دلایلی است که این سایت به آن semseomanagement.com گفته می شود که در آن کلیه آموزش ها و تمرینات بازاریابی فناوری اطلاعات و اینترنت با اصول و رویکردهای مدیریت پروژه انجام می شود.

    به همین دلیل است که استفاده از رشته های مدیریت پروژه در کارهای سئو شما بسیار مهم است به گونه ای که شما می توانید دستورالعمل ها و منابع روزانه در مورد کارهایی که انجام داده اید ، کارهایی که انجام می دهید و کارهای بعدی که باید انجام دهید داشته باشید. بنابراین به خواست خدا اهداف ، مزایا و مزایای فعالیتهای SEO شما در راهروهای زمان ، هزینه و دامنه کاری که قبلاً برنامه ریزی شده بود به خوبی حاصل می شود. SEO با استفاده از علم مدیریت پروژه سئو آسانتر می شود:)

    5- تاریخچه سئو

     برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه SEO ، تاریخچه SEO (ویکی پدیا) را بخوانید .

    6. نتیجه گیری

    در اینجا خلاصه ای از سئو ارائه شده است:

    1. SEO فرایند ساخت وب سایت یا صفحه وب شما در اولین صفحه در SERP بر اساس کلمات کلیدی هدفمند است . SEO همچنین می تواند به معنی اسم و حرفه باشد.
    1. SEO بخشی یا بخشی از بازاریابی اینترنتی است . سایر زمینه های اصلی بازاریابی اینترنتی تبلیغات Pay-Per-Click (PPC) و رسانه های اجتماعی است. و زمینه های دیگر بازاریابی اینترنتی عبارتند از: Web Analytics ، بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) ، بازاریابی موبایل ، بازاریابی محتوا و بازاریابی نمایشگر.
    1. اصطلاحات کلی در سئو به عنوان مثال کلمات کلیدی ( کلمات کلیدی ) ، صفحه نتایج موتور جستجو (صفحه نتیجه موتور جستجو ( SERP ) ، موقعیت یا رتبه بندی ( رتبه بندی ) ، مراجعه به سایت ( ترافیک ) ، طبیعی ( طبیعی ) ، پرداخت شده و غیرپرداخت ( پرداخت و غیرپرداخت ) ، ارگانیک و غیر ارگانیک ( ارگانیک و غیر ارگانیک ) ، بهینه سازی ( بهینه سازی ).
    1. SEO نتیجه اصلی جستجو است و غیر SEO نتیجه جستجو اضافی یا موقت است (گرچه می توان گفت سود گوگل از غیر SEO پرداخت شده است).
    1. "سئو غیر ارگانیک" وجود ندارد زیرا تمام سئو SEO طبیعی یا طبیعی است (در حال رشد و توسعه از کوچک به بزرگ).
    1. SEO دارای اهداف اساسی ، اهداف اصلی ، مزایا و مزایای ارزش بالا است . موفقیت سئو با نسبت کل هزینه های سئو / کل سود سئو سنجیده می شود. اگر نسبت موفقیت سئو زیر 1 باشد ، بدین معنی است که فعالیت سئو بهینه نیست.
    1. موتورهای جستجوگر وب یا اغلب موتورهای جستجو (موتورهای جستجو ) نامیده می شوند برنامه های رایانه ای هستند که برای یافتن اطلاعات از اسناد موجود در وب استفاده می شوند. نمونه هایی از موتورهای اصلی جستجو عبارتند از: گوگل ، یاهو ، بینگ ، Yandex و بایدو.
    1. انواع هدفگذاری سئو می تواند در قالب وب ، تصویر ، فیلم ، اخبار ، جستجوهای محلی و دانشگاهی باشد. همچنین اپراتورهای جستجوی پیشرفته برای موتورهای جستجوگر اصلی مختلف وجود دارد.
    1. انواع اصلی بهینه سازی در سئو عبارتند از:
      • بهینه سازی صفحه ( SEO در صفحه )
      • بهینه سازی خارجی سایت ( SEO خارج از سایت )

    در حالی که سایر بهینه سازی SEO عبارتند از Domain Optimization و Keyword Optimization و سایر فاکتورها .

    1. بهترین استراتژی فرآیندهای SEO کار است به استفاده از یک رویکرد مدیریت پروژه به SEO ، و یا در غیر این صورت، باید استاندارد بهینه سازی بهینه سازی جستجوگرها (پژوهش KW، تجزیه و تحلیل رقابتی، SEO در صفحه، SEO خارج از صفحه، و غیره) انجام با دقت و برنامه ریزی شده .
    • ۹۸/۰۹/۲۶
    • مدیر سایت

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی