وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

پشتیبانی اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام (instagram followers) امروزه یکی از دغدغه های بازار کسب و کار و رونق آن بشمار میرود. هم اکنون اینستاگرام پرچمدار شبکه های اجتماعی محبوب در جهان و بخصوص در کشور ما بشمار میرود و یکی از بهترین مکان ها برای بازاریابی، تبلیغات، برند سازی و در کل راه اندازی کسب و کار جدید است. مهمترین دارایی های هر کسب و کار در اینستاگرام تعداد دنبال کنندگانش (followers) آن می باشد.

اگر به دنبال افزایش فالوورهای واقعی و ایرانی و حضور مشتری فعال در صفحه اینستاگرام خود هستید ما با تیم مجرب و حرفه ای خود در این زمینه انتخاب درستی برای شما هستیم. تیم ما بر اساس هدف کسب و کار شما و تجارب زیادی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ دارند اقدام به جذب فالوور برای شما می کند تا هرچه سریعتر به هدف مورد نظر خود در زمینه کسبو کار خودتان برسید.

یکی از بخش های مهم در دیجیتال مارکتینگ بازاریابی شبکه های اجتماعی است که با توجه به اینکه مخاطبان زیادی را در خود جای داده است از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. پشتیبانی شبکه های اجتماعی در کرج نیز باید به خوبی و با کیفیت عالی انجام پذیرد.

مزیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی

همانطور که اشاره شد مخاطبان زیادی در این حوزه حضور دارند و این یک فرصت عالی برای تبلیغات هدفمند به شمار می رود. مخاطبانی که بیشتر اوقات خود را در روز صرف استفاده از شبکه های اجتماعی می کنند که این فرصتی ایده آل برای کسب و کار شما است که بیشتر دیده شود.

همچنین از این طریق ارتباط بهتری را می توانید با مشتریان برقرار نمایید. از مهمترین شبکه های اجتماعی که در ایران بسیار متداول استفاده می شود می توان به اینستاگرام و تلگرام اشاره کرد که بستر بسیار مناسبی برای معرفی برند و محصولات است.

شما برای اینکه بتوانید به نحو احسن از این بازار بزرگ استفاده کنید باید یک پشتیبانی خوب و عالی را به همراه داشته باشید. پشتیبانی شبکه های اجتماعی مانند پشتیبانی از وب سایت کاملا تخصصی و حساس است. باید اطلاعات ورودی و خروجی دقیق و شفا باشد تا شما بهترین بازخورد را از آن ها دریافت نمایید.


ضرورت استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی

امروزه با توجه به ضریب استفاده بالای افراد از شبکه های اجتماعی ، این فضا به یک فرصت خوب برای تبلیغات مبدل شده است.

پس بدیهی است که هر کسب و کاری بخواهد از این فضای بزرگ برای تبلیغات برند و محصولات خود استفاده نماید. باید در نظر داشته باشید که همه کسب و کارها می توانند از این بازار بزرگ استفاده کنند و برند و محصولات خود را به نمایش بگذارند.


چه زمانی باید با پشتیبانی اینستاگرام تماس بگیریم؟

زمانی که اکانت شما بلاک شده باشه، می تونه دلیلش فالو کردن پشت سرهم و بی وقفه باشه. یکی دیگه از موردهایی که لازمه برای رفع مشکلش با پشتیبانی تماس بگیرین، زمانیه که اکانتتون هک شده باشه. پیشنهاد میشه قبل از بروز یه همچین اتفاقی، با استفاده از دومرحله ای کردن اینستاگرامتون، جلوی هک شدن اکانتتون رو بگیرین.

نحوه تماس با کارشناسان اینستاگرام

برای تماس با کارشناسان پشتیبانی اینستاگرام پنج راه وجود داره:

۱-از طریق سایت اینستاگرام:

با کامپیوترتون وارد این آدرس بشین.

https://help.instagram.com

-اگر درباره مسائل حساب کاربریتون در اینستاگرام مشکلی دارین، گزینه something’s Not Working “ ” رو انتخاب کنین و اگر می خواهین حساب کاربریتون رو بازیابی کنین گزینه” Can’t Log In” رو انتخاب کنین.

-اگر قصد ارتباط عمومی و گزارش یا مشکلات دیگه ای دارین، گزینه “”Report a Broken Feature رو انتخاب کنین.

-اگر حساب کاربریتون هک شده باشه یا مشکل امنیتی داشته باشین، باید گزینه Privacy & Safety Center”” و بعد گزینه “Report Something” رو انتخاب کنین و با توجه به عنوان هایی که براتون نمایش میده ، یکی رو با توجه به مشکلتون انتخاب کنین.


۲-ارتباط از طریق فیس بوک:

-برای تماس با پشتیبانی اینستاگرام وارد آدرس زیر بشین:

Facebook.com/InstagramEnglish

-روی گزینه Message کلیک کنین.

-پیام خودتون رو تایپ و ارسال کنین.


۳-ارتباط از طریق توییتر:

-وارد حساب کاربری توییترتون بشین.

-وارد بخش Direct Message بشین و آیدی اینستاگرام (instagram@) رو وارد کنین.

-پیامتون رو تایپ و ارسال کنین.


۴-ارتباط از طریق ایمیل:

شما میتونین از طریق این ایمیل (support@instagram.com) با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار کنین.

منبع : https://www.designestan.com/instagram-support/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی