وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت در کرج

رشد هر مشاغل ، خوب و دشوار است. شما دست خود را در هر گلدان در حالی که همزمان هر کلاه می پوشید ، گرفتید. شما در مورد استراتژی های بازاریابی ، ایجاد محصول و برنامه های رشد همه در یک روز نگران هستید .

با داشتن بسیاری از کارهای در حال انجام ، خیلی راحت می توان اجازه داد چیز کوچکی مانند حضور دیجیتال در کنار هم قرار بگیرد. با این حال ، این یک اشتباه بزرگ خواهد بود.

هاروارد بیزنس ریویو به تازگی انجام یک مطالعه بر روی چه دقیقا باعث می شود مردم می خواهند برای تکمیل خرید از یک وب سایت خاص و نتایج قابل توجهی بود “اعتماد.” با ایجاد احساس امنیت ، راحتی و آسایش مصرف کنندگان هنگام بازدید از مقصد آنلاین شما ، شانس بسیار بالاتری برای نه تنها ترغیب آنها به اتمام خرید ، بلکه متقاعد کردن آنها برای تبدیل شدن به کاربران دیرینه وجود دارد.

طراحی وب سایت قوی در ایجاد این قابلیت اطمینان مهم است. کاربران با ارائه یک مقصد آنلاین که مستقیم و آسان برای حرکت باشد ، تجربه مثبت تری در سراسر وب سایت شما خواهند داشت و باعث می شود که آنها بتوانند خرید را کامل تر کنند. 

بنابراین ، در حالی که مواردی مانند شفافیت شرکت ، توصیفات عالی و یک محصول محکم روش های آشکار برای جلب آشنایی با مشتریان بالقوه است ، طراحی وب سایت در هنگام تعیین اینکه آیا یک برند معتبر به نظر می رسد ، به ویژه در رتبه بالایی قرار دارد .

برای ایستادن از جمعیت ، چند عنصر طراحی سعی شده و واقعی وجود دارد که بازدید کنندگان وب سایت شما را به مشتریان وفادار تبدیل می کند. نگران نباشید ، من نمی خواهم چیزی آشکار مانند “طرح های پاسخگو” بگویم – عناصری مانند آن داده شده است.

در اینجا پنج طراحی وب برتر و روندهای UX ارائه شده است که به سرعت تجارت شما را رشد خواهند داد.

۱٫ صفحه فرود ویدیو

ترکیب ویدئو در طراحی سایت در کرج شما فاقد فکر است. منظور من این است که ۷۸ درصد از کاربران اینترنت هر هفته فیلم ها را بصورت آنلاین تماشا می کنند. 

اما ، فقط یک فیلم قدیمی YouTube را تعبیه نکنید. درعوض ، با ایجاد صفحه فرود ویدیو ، طراحی وب سایت خود را به سطح بعدی برسانید.

شما می توانید این فیلم را به یک تماس مستقیم برای اقدام در یک صفحه وب خاص ، یک Salesforce ، هدف قرار دهید . یا می توانید یک صفحه از کتاب Baesman بگیرید و یک فیلم همهجانبه ایجاد کنید که به صورت خودکار در صفحه اصلی شما پخش شود. هر یک از این رویکردها می توانند اطلاعاتی را ارائه دهند یا هویت برند را به خانه برسانند – اما هر دو باعث بهبود UX و تصور کاربران از شرکت شما به عنوان یک کل می شوند.

فروخته نشده است؟ اثبات آن در پودینگ است. با توجه به Vidyard و تقاضا متریک در دولت در بازاریابی ویدئو ۲۰۱۷ مطالعه  – که مورد بررسی ۱۵۹ B2B و B2C متخصصان و کارآفرینان – آن پیش بینی شده است که ۶۹ درصد از ترافیک وب سایت خواهد بود تصویری، در حالی که ۷۰ درصد از شرکت کنندگان حرفه ای گزارش داد که تبدیل ویدیو بهتر از سایر اشکال اطلاعات و محتوا.

۲٫ پیمایش اختلاف منظر

در حالی که بدون شک تجربیات دیجیتال بسیاری از جنبه های زندگی روزمره ما را بهبود بخشیده است ، اما این یک تأثیر منفی داشته است: مردم تنبل هستند. در واقع بسیار تنبل ، که کلیک کردن روی یک دکمه اغلب خیلی دور از قلمرو امکان نیست.

پیمایش اختلاف منظر را وارد کنید.

این اثر پیمایش ناموزون مانند ، تنبلی عمومی مصرف کنندگان را در حالی که همچنان جذاب و بصری جذاب هستند ، مقابله کرده است. با یک ضربه تند وشدید زدن ساده (a la Tinder) ، کاربران به راحتی اطلاعات خود را مصرف کرده اند و می توانند صفحه خود را پایین بیاورند.

محبوبیت پیمایش اختلاف منظر ، طراحی وب سایت های پراکنده و عمیق تر را نیز معرفی کرده است و اطلاعاتی را که “بالاتر از برابر” است ، کمی ضروری تر نشان می دهد ، زیرا دیدن آنچه در زیر مشاهده می شود نیز آسان تر است. درنهایت ، این باعث می شود اولویت بندی مطالب برای شما آسانتر شود و احتمال مشاهده کاربر همه چیز به هر حال را افزایش می دهد.

Make Your Money Matter پیمایش متنهای خود را به سطح بعدی رساند ، با جلوه هایی که در یک جدول زمانی مشخص نشان داده شده است که هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی پیش می رود و اطمینان حاصل می کند که کاربران را مجذوب خود می کند.

۳٫ تماس های متحرک برای اقدام

تماس با عمل یک شر ضروری در طراحی وب سایت است. واقعیت این است که مصرف کنندگان شما نمی دانند چه کاری انجام دهند مگر اینکه صریحاً به آنها بگویید. زیاد. زیاد. بار.

با این حال ، به سادگی گفتن مصرف کنندگان خود که چه کاری انجام دهند ، دیگر کافی نیست. آنها از همه گوشه های وب محرک ها و دستورالعمل هایی را مشاهده می کنند ، بنابراین شما نیاز به کمی چیز اضافی برای کمک به هدف خود دارید.

اضافه کردن یک انیمیشن کوچک به موارد مهم اقدام شما ممکن است فقط بلیط باشد. این که آیا این یک تعامل میکرو مینی (مانند ” لایک کردن” پست در فیس بوک و دیدن بسیاری از انیمیشن های واکنش) یا یک جلوه ساده برای جلب توجه کاربران است ، مصرف کنندگان به احتمال زیاد هنگام انجام تماس با شما عملی را که می خواهید انجام دهند. توجه آنها را جلب می کند و تأیید تکمیل را ارائه می دهد.

به الهام نیاز دارید؟ Airbnb از برنامه انیمیشن خود یعنی Lottie استفاده می کند تا انیمیشن های گرافیکی ظریف را در بالای فراخوان های خود برای اقدام در سراسر وب سایت و طراحی برنامه خود قرار دهد.

۴٫ تایپوگرافی سفارشی

هر وب سایت به متن نیاز دارد ، اما روزهای خسته کننده Times New Roman ، Arial یا هر نوع قلم اساسی سهام دیگر از مدت ها گذشته است. درعوض ، پیام خود را با تایپوگرافی منحصر به فرد که هویت نام تجاری شما را در بر می گیرد همزمان با کاربران نیز ارتباط برقرار کنید ، به سطح بعدی برسانید.

این تایپوگرافی بی نظیر می تواند اشکال زیادی (به معنای واقعی کلمه) داشته باشد یا در مناطق مختلف طراحی شما پیدا شود. برخی از مارکها ممکن است استفاده از این مورد را در طراحی آرم خود انتخاب کنند ، در حالی که مشاغل دیگر (مانند من) برای جلب توجه به مطالب مهم مثل این فراخوان ثبت نام در خبرنامه (در زیر) ، در تمام طول طرح ، قلم های سفارشی را پراکنده می کنند. در نهایت ، انتخاب در چگونگی و کجا از این روند استفاده شما بستگی دارد.

۵- هوش مصنوعی

علیرغم افزایش فروش تجارت الکترونیک در فروشگاه های آجری و خمپاره ، مردم همچنان هوس اتصال می دهند که احتمالاً یکی از دلایلی است که هوش مصنوعی در تمام اشکال آن بسیار محبوب است.

هوش مصنوعی در طراحی وب سایت می تواند اشکال مختلفی به خود بگیرد ، اما برخی از نمونه های معروف شامل یادگیری ماشین ، شخصی سازی و چت روبات ها هستند. یادگیری و شخصی سازی ماشینی از همان پارچه تا حدی بریده شده و احساس “خاص بودن” بودن را با کاربران کم می کند که به نوبه خود ، وفاداری به برند را تقویت می کند.

Chatbots هرچند مستقیماً روی تجربه کاربر تأثیر می گذارد. در حالی که آنها یک عنصر جذاب را در اختیار شما قرار می دهند ، بزرگترین قرعه کشی برای ایجاد چت بات ها در طراحی وب سایت شما مربوط به خدمات به مشتریان است. کاربران می توانند در زمان واقعی سؤال بپرسند و پاسخ دریافت کنند – که به راحتی قابل مشاهده است – و به سرعت اطلاعات را بدست می آورند.

کوارتز یک نمونه ستاره ای از چت بابات ها در طراحی برنامه همهجانبه است . کاربران از طریق رابط مکالمه ای و حافظه های خنده دار ، به احتمال زیاد برای خواندن یک مقاله خسته کننده در یک برنامه دیگر ، به مصرف محتوای سرگرم کننده باز می گردند.

با سرمایه گذاری در طراحی وب سایت می توانید یک پایگاه مصرف گسترده و اختصاصی را پرورش دهید که بار دیگر از زمان و زمان محصول شما استفاده کند. در حالی که بسیاری از عناصر طراحی دیگر وجود دارد که می توانید در طرح های خود گنجانید ، در هر انتخاب نهایی باید:

  • به کاربران احساس راحتی کنید.
  • نمایندگی از مارک.
  • واضح است که به فراخوان های مهم اقدام توجه می کنید.
  • اطلاعاتی را که برای انتخاب آگاهانه نیاز دارند ، به کاربران ارائه دهید.

چهار تجارت اینترنتی که باید در واقع به آن اهمیت دهند

در تجارت ، برداشت اول اهمیت دارد ، و من در مورد زمین آسانسور شما صحبت نمی کنم.

فقط برای یک شخص ۵۰ میلی ثانیه (این ۰٫۰۵ ثانیه) طول می کشد تا درباره طراحی وب سایت شما نظر بدهد . از نظر برخی ، این اولین تصور از وب سایت شما تنها احساسی است که تاکنون در مورد شغل شما ایجاد می کند.

بنابراین ، چگونه می توانید اولین تصور خوب را ایجاد کنید – و آن را ماندگار کنید؟ درک کنید و از همه مهمتر ، روندهای طراحی وب را نشان داده اید که مشتریان بالقوه را تحت تأثیر قرار داده است و باعث می شود تا تجارت شما متمایز باشد.

“اما آیا بازدید کنندگان وب حتی به طراحی وب اهمیت نمی دهند؟” بله ، آنها این کار را می کنند. در حقیقت ، ۷۵٪ افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند ، اعتبار شما را بر اساس طراحی وب ارزیابی می کنند. ماندن در بالای روندهای طراحی وب مهم است – البته ساده تر از آن است که انجام شود ، خصوصاً هنگام کار تجاری.

 

به همین دلیل است که من روند طراحی وب سال ۲۰۱۸ را ، همانطور که توسط تیم خبرگان طراحی وبلاگ پیش بینی شده است ، به چهار مورد تقلیل می دهم که باعث می شود بازدید کنندگان عاشق تجارت شما شوند … در سایت اول. از آنجا که برداشت اول مهم است ، و همه ما خیلی شلوغ هستیم.

۱٫ عنصر <Video>

هیچ راز نیست که اینترنت در حال تبدیل شدن – یا شاید در حال حاضر تبدیل شدن به یک رسانه ویدئوگرافی است. در حقیقت ، ویدیو ۸۲ درصد از کل ترافیک اینترنت را در سال ۲۰۲۱ تشکیل می دهد . این روند به آرامی صورت نمی گیرد. از این گذشته ، ویدئو نشان می دهد این پتانسیل باورنکردنی از سال ۱۹۷۹ (هنگامی که این ستاره رادیو را به قتل رساند).

اول ، خبر بد: تولید فیلم به زمان ، پول و منابع بیشتری نیاز دارد.

خوشحالم که با این کار رو به رو شدیم. حال ، خبر خوب: ویدئو کار فوق العاده ای در ضبط ارزش های تجاری شما به شکلی انجام می دهد که نه تصاویر کپی و نه استاتیک توانایی انجام تنهایی را ندارند.

اگر در حال فروش یک محصول یا خدمات مفهومی هستید ، ویدیو از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نگاهی صفحه از ویژگی های خط خطی سیگما ، برای مثال، که یکپارچه شامل ویدئو به طراحی آن برای به تصویر کشیدن یک مفهوم پیچیده را در یک راه قابل هضم و جذاب است.

خبرهای خوبتری برای SEO SEO وجود دارد. طبق گفته های Video Explainers (از طریق MarTech ) ، اضافه کردن یک فیلم به وب سایت شما می تواند شانس نتیجه صفحه اول گوگل را ۵۳ بار افزایش دهد . یعنی اگر خوب باشد.

۲٫ فرم طولانی “چندرسانه ای” همهجانبه

وسیله دیگر زنده کردن محصولات و خدمات شما چندرسانه ای همه جانبه و طولانی است. قالب چندرسانه ای از هر پست اینفوگرافیک یا وبلاگ ثروتمندتر است و به مشتریان شما این امکان را می دهد تا تجربه انجام کار با شما را تجسم کنند و امیدوارم قلاب شوند.

برای وادار کردن مخاطبان خود ، محصولات و خدمات خود را به زندگی و نشان دادن تخصص خود در اکوسیستم که در آن بازی می کنید ، باید یک تجربه ایجاد کنید.

با یک طرح سفارشی شروع کنید و آن را با فیلم ، صدا ، نمودارها ، نمودارها ، نقشه ها و موارد دیگر غنی کنید تا یک داستانی طولانی اما پرچین را بگویید. رسانه های رسانه ای مانند CNN ، ESPN  و National Geographic از این شیوه ابتکاری قصه گویی استقبال می کنند و اکنون ، مشاغل پیروی می کنند.  

به عنوان مثال ، Dropbox طراحی مجدد برند خود را به داستانی قانع کننده و جذاب در طراحی Dropbox تبدیل کرد . مارک شما چه داستانی برای گفتن دارد؟

۳٫ هاب های محتوا (یا کتابهای وب؟) جذاب می شوند

تقاضای اطلاعات همیشه سبز است ، و ساختن محتوای ارزشمند یکی از بهترین راه های تولید سرب و ایجاد شناخت برند است. آیا می دانید مشتری ایده آل شما به دنبال چه نوع اطلاعاتی است؟ آیا این اطلاعات شما یا شخص تیم شما می تواند در اختیار شما قرار دهد؟

اگر جواب مثبت است ، شما فقط روی استراتژی بازاریابی محتوای ستاره ای و ظریف تنگ شده اید: کتابهای وب. کتابهای وب کتابهای آینده برای آینده است که برای وب ساخته شده است.

اگر واقعاً در مورد چیزی متخصص هستید و مشتریان (یا مشتریان بالقوه) شما برای بهره مندی از دانش شما می ایستند ، یک کتاب وب ایجاد کرده و در مورد آن به جهانیان بگویید.

به عنوان مثال ، کتاب های Intercom ، به خوانندگان اطلاعات و بینش های ارزشمند و بدون PDF های دروازه دار یا قطعات فروش تهاجمی را می دهد. من به شما گفتم ، کتابهای وب جالب هستند.

۴ اصول – طراحی اول

همه یک ری دالیو نیست (نویسنده اصول: زندگی و کار ) ، اما همه مشاغل می توانند و باید ، ابتدا از نظر اصول فکر کنند. این چه ارتباطی با طراحی وب دارد؟ همین اصولی که محصول یا خدمات شما را راهنمایی می کند باید فرایند طراحی وب سایت شما را راهنمایی کند.

بیایید بگوییم کسی بدون اطلاع قبلی درباره شغل شما ، در وب سایت شما گنگ می زند. برای این کاربر وب سایت شما به مارک شما تبدیل می شود . اکنون که تیم بازاریابی شما منجر به این کار شده است ، وظیفه شماست که وب سایت شما به درستی بیانگر ارزشهای تجاری شما باشد.

برای انجام این کار ، اطمینان حاصل کنید که طراح شما این مقادیر را در طراحی وب سایت خود می شناسد ، درک و نمایان می کند. این مکالمه ای است که باید در اوایل مراحل طراحی اتفاق بیفتد و تا زمان کامل شدن وب سایت شما به اطلاع رسانی مراحل آن فرآیند بپردازید.

این ممکن است فقط متغیر دیگری به نظر برسد که فرایند طراحی در حال حاضر تکه تکه شده را پیچیده تر کند. با این حال ، در Webflow ، ما فهمیدیم که اصول برند ما به تیم ما کمک می کند تا تصمیم گیری های طراحی سریعتر ، تمیزتری و مصمم تری داشته باشد.

من ری دالیو نیستم ، اما من در طراحی وب سایت شرکiت ما شگفتی های مختلفی را دیده ام و معتقدم که آنها می توانند همین کار را برای شما انجام دهند.

منبع : https://www.forbes.com/sites/forbestechcouncil/2018/04/24/the-four-web-design-trends-businesses-should-actually-care-about/#6029963e5073

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی