وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

SEO چیست؟

1.1 بنابراین ، تعریف SEO چیست؟

تعریف نسخه ویکی پدیا (ترجمه از انگلیسی) چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرایندی است برای تحت تاثیر قرار دادن سطح دید یک وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج جستجوی طبیعی (که اغلب به عنوان جستجوی غیرپرداخت ، جستجوی غیر تبلیغی یا جستجوی ارگانیک نیز شناخته می شود. ) از یک موتور جستجو. "

اصطلاح به تعبیر خود ما ، بهینه سازی موتور جستجو / SEO است:

فرایندی را به صورت فعالیتهای خاص در وب سایت یا صفحات وب خود انجام دهید تا وقتی کاربران اینترنتی به جستجوی چیزی در رابطه با محتوای وب سایت یا صفحات وب ما بپردازند ، وب سایت یا صفحه شما در صفحه 1 لیست نتایج طبیعی / غیر جستجو نمایش داده شود. پرداخت شده / غیر تبلیغی / ارگانیک ".

تصاویر درباره سئو

به عنوان مثال شما یک وب سایت حج و عمره با نام Alsha Tour دارید . در سایت بسته های تورهای حج ، عمره و مسلمین برای سال 2017 وجود دارد که شما به بازار عرضه می کنید. بنابراین با انجام SEO و یا بهینه سازی موتور جستجو که خوب و مناسب است ، وقتی شخصی به دنبال Umrah برای سال 2017 یا بسته های تور مسلمانان است که در سال 2017 موجود است (با کمک موتور جستجوی وب به عنوان مثال در گوگل) ، وب سایت شما در صفحه اول لیست قرار خواهد گرفت نتایج جستجوی موتور جستجو. هرچه رتبه اول در صفحه اول بهتر باشد ، بهتر است.

پس از جستجو در سایت شما با موفقیت جستجوگرها ، آنچه در صفحه نمایش داده می شود در هنگام تایپ کردن کاربران اینترنتی umroh 2017 در موتور جستجوی گوگل.

و در اینجا نمایشگر صفحه (صفحه نتایج موتور جستجو / SERP) هنگامی که کاربران اینترنتی در تور مسلمانان 2017 در موتور جستجوی گوگل تایپ می کنند .

این نمونه ای از فعالیت های سئو است که به صورت هدف در دسترس هستند. سایت شما توسط مصرف کنندگان بالقوه محصولات ، خدمات ، اطلاعات شرکت ، سازمان شما یا هر چیزی که به مخاطبان / کاربران اینترنت که به آن نیاز دارند (بازار هدف شما) ارائه می دهید ، به راحتی پیدا خواهید شد.

توجه :

  1. Umrah 2017 و Muslim tour 2017 که توسط کاربران اینترنت در موتورهای جستجو به عنوان تصویر بالا تایپ می شود ، به " کلمات کلیدی " یا " کلمات کلیدی ( مخفف KW) " گفته می شود.
  2. اصطلاحات مترادف زیر را بخاطر بسپار:
    • نتایج جستجوی جستجوگرها = نتایج جستجوی طبیعی = نتایج جستجوی بدون پرداخت = نتایج جستجوی غیر تبلیغی = نتایج جستجوی ارگانیک
    • نتایج جستجوی غیر SEO = نتایج جستجوی غیر طبیعی = نتایج جستجوی پرداخت شده = نتایج جستجوی تبلیغات = نتایج جستجوی غیر ارگانیک
  3. بنابراین SEO همیشه طبیعی / ارگانیک ، بدون پرداخت هزینه و بدون تبلیغات است .
  4. و غیر SEO همیشه ... (لطفاً امتحان کنید و جواب دهید)

1.1.1 نتایج جستجوی SEO در مقابل نتایج جستجوی غیر SEO

اگر قبلاً به تصویر نتایج جستجو "Umrah 2017" مراجعه کرده باشید ، در اینجا مروری بر نحوه تمایز نتایج جستجوگرها و جستجوگرهای غیر SEO ارائه شده است.

از تصویر بالا مشخص می شود که نتایج جستجوی غیر SEO با آگهی (یا تبلیغات در نتایج جستجوی انگلیسی) مشخص شده است. در سایر موتورهای جستجو مانند یاهو ، نتایج جستجوی غیر SEO نوشتن آگهی را خواهد داشت .

موارد زیر علائم تبلیغاتی در نتایج جستجوی Google (رنگ می تواند همانطور که در بالا نشان داده شده است یا به رنگ زرد همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است) سبز باشد:

1.1.2 جدول نکات مثبت و منفی سئو غیر SEO در مقابلر جدول زیر مزایای سایتها و صفحات وب غیر SEO در مقابل مزیت سایتهای سئو / صفحات وب نشان داده شده است.

 

و اینها کاستی های آنهاست:

از جدول مزایا و معایب غیر SEO و SEO در بالا می توان نتیجه گرفت که نتایج جستجوی SEO نتایج اصلی جستجو است و نتایج جستجوی غیر SEO نتایج جستجوی اضافی یا موقت است. به دلیل این نتیجه اصلی جستجو ، Google درآمد اضافی زیادی کسب می کند. این از طرف تجارت است.

اما این بدان معنا نیست که نتایج جستجوی غیر SEO به هیچ وجه ارزش ندارند. اگر خیلی خوب می توانید غیر SEO و SEO را بهینه کنید ، این بهتر از استفاده از یکی از آنها است. زیرا هر یک از آنها مکمل یکدیگر هستند.

توجه: نتایج جستجوی غیر SEO معمولاً توسط وب سایتهای جدید مورد استفاده قرار می گیرد تا ضمن ادامه بهینه سازی وب سایت در سئو ، بتوانند محصولات یا خدمات خود را به سرعت بازاریابی کنند.

1.1.2.1 چرا سئو طبیعی یا ارگانیک نامیده می شود؟

زیرا SEO فرایندی است که رشد و توسعه می یابد. از وب سایتی شروع می کنید که تازه دامنه و هاستینگ را ثبت کرده اید. سایت هایی که محبوب نیستند ، هیچ موقعیتی در نتایج جستجوی اینترنت ندارند. اما در صورت بهینه سازی وب سایت ، وب سایت بزرگتر ، پرطرفدارتر خواهد شد ، از موقعیت مناسبی در نتایج جستجو برخوردار است و اهداف صاحب سایت را برآورده می کند.

برخلاف غیر SEO یا غیر ارگانیک که فوری است. پول Google ، عزیزم ، هیچ یک از تبلیغات من از بین رفته است. (اما باید در نظر داشته باشید که غیر SEO و SEO مزایا و معایب مربوط به آنها را دارند. شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی یا حتی هر دو را انتخاب کنید.)

اگر دوست دارید حیواناتی مثل گربه ها پرورش دهید ، معنای طبیعی یا ارگانیک را می فهمید. به همین ترتیب ، مادرانی که خرید مرغ را در بازار دوست دارند. مرغ ارگانیک ، مرغ ارگانیک و غیر ارگانیک وجود دارد.

در مورد مرغ بوقلمون ، مانند تصویر زیر چیست؟ 🙂

1.1.3 اشتباه "SEO غیر ارگانیک"

پس از فهم مفاهیم سئو و غیر سئو ، پس می دانید که چیزی به نام "SEO غیر ارگانیک" وجود ندارد زیرا SEO خود یک فرآیند طبیعی / ارگانیک است ، نتایج فرایند SEOing یک وب سایت در قالب نتایج جستجوی ارگانیک است. نتایج جستجوی غیر ارگانیک که در قسمت بالا یا راست صفحه اول گوگل ظاهر می شوند ناشی از بهینه سازی غیر SEO (تبلیغات پولی) است ، نه بهینه سازی موتور جستجو (SEO).
اگر SEO همیشه ارگانیک است ( SEO = ارگانیک ) ، بنابراین غیر ارگانیک باید غیر SEO ( غیر ارگانیک = غیر SEO ) باشد

بنابراین "جستجوگرها معدنی" وجود ندارد.

1.1.4 سایر معانی سئو

در جامعه SEO علاوه بر بهینه سازی موتور جستجو معنی دار ، SEO نیز می تواند به عنوان بهینه سازی موتور جستجو تعبیر شود ، این شخصی است که بهینه سازی موتور جستجو را انجام می دهد . بنابراین SEO در اینجا یک حرفه است. اگر شما یک متخصص سئو هستید ، پس اگر کسی از خارج از کشور از حرفه شما "شما چیست؟" سوال کنید ، می توانید پاسخ دهید: "من یک سئو هستم." (بهینه ساز موتور جستجو حرفه ای است که حرفه ای را انجام می دهد که بهینه سازی موتور جستجو را انجام می دهد).
علاوه بر حرفه ها ، از SEO می تواند برای توضیح موقعیت ها یا اسم های دیگر نیز استفاده شود ، این به معنی "مربوط به SEO" است . به عنوان مثال "ما مشاور سئو هستیم." ، "من مدیر سئو هستم." ، یا"این یک کتاب SEO است."

بنابراین اگر می خواهید در سئو شخصی به صورت شخصی یا حرفه ای ، ملی یا بین المللی شغلی داشته باشید یا بخواهید که شرکت SEO خود را داشته باشید ، پس در برقراری ارتباط با سئو با افراد خارجی چندان خوب نیستید. صلح

نکته : مثالهای بالا مثالهای انگلیسی است. لطفاً آن را با زبان اندونزیایی تنظیم کنید.

1.1.5 خلاصه تعاریف SEO

در زیر خلاصه ای از کلمات جادویی است که هنگام کار در دنیای سئو با آنها روبرو می شوید:

  1. SEO بهینه سازی موتور جستجو یا بهینه ساز موتور جستجو است.
  2. کلمه کلیدی (یا کلمه کلیدی یا KW ) کلمه ای است که توسط کاربران اینترنت در موتورهای جستجو تایپ می شود.
    • یک عبارت کلیدی (یا عبارت کلیدی) عبارت (چند کلمه) است که توسط کاربران اینترنت در موتور جستجو تایپ می شود. اگرچه معانی مختلفی دارند ، عبارات کلیدی اغلب به کلمات کلیدی گفته می شوند.
  3. SERP یک صفحه نتیجه موتور جستجو است ، یعنی صفحه نتایج موتور جستجو.

در اینجا تصاویر بصری از این تعاریف آورده شده است:

با فهمیدن تعاریف سئو ، اصطلاحات و اصطلاحات و تعاریف SEO در بالا ، می توانید یک تعریف رایگان از سئو ایجاد کنید ، در حالی که هنوز هم به طور کلی تعاریف سئو را به عنوان مثال از ویکی پدیا به انگلیسی یاد می کنید و درک می کنید.

یک تعریف از آنچه SEO به طور آزادانه می گوید: " تمام تلاش های لازم برای یک وب سایت یا یک صفحه وب می تواند برای SERP برای هر کلمه کلیدی هدفمند ظاهر شود ".

امتحان کنید! 🙂

1.2 هدف سئو چیست؟

اگر بهینه سازی موتور جستجو در سایت خود مانند تصویر www.denahajiumroh.com در بالا انجام داده اید ، مطمئناً کلیک های بیشتری (یا بازدید) از کاربران اینترنت به سایت شما انجام خواهد شد ، در مقایسه با اگر سایت شما در صفحه 1 نتایج جستجو ظاهر نمی شود. موتور جستجو فرکانس و یا شدت کلیک و یا درخواست ترافیک (و یا تنها ترافیک) کاربران اینترنت در نتایج جستجو را از موتورهای جستجو (مانند گوگل)، می توان با تجزیه و تحلیل یک نقشه حرارتی کلیک ( کلیک نقشه گرمایی و یا توسط تنها نقشه گرمایی نامیده می شود)، به شرح زیر (به نام گوگل نشان داده شده نقشه گرما یا نقشه گرم Google SERP).

توجه داشته باشید که بیشترین کلیک کاربر بیشتر در نیمه بالای صفحه ( برابر بزرگ ) خواهد بود ، یعنی بخشی از صفحه است که بدون نیاز به پیمایش یا کلیک برای دیدن نیمه پایانی صفحه ، برای کاربر قابل مشاهده است.

به افسانه رنگ توجه کنید. به عنوان مثال ، رنگ قرمز 100٪ است ، به این معنی که هر بار که یک صفحه نتایج جستجو توسط یک موتور جستجو (مانند Google) نمایش داده می شود ، آنگاه همیشه منطقه قرمز از بازدید کنندگان کلیک می کند. بنابراین این بدان معنی است که منطقه با رنگ قرمز بیشتر از سایر مناطق رنگی (نارنجی ، زرد ، سبز ، آبی روشن و غیره) بازدید کننده های اینترنتی بیشتری خواهد داشت .

هنگامی که تعریف SEO را از ویکی پدیا انگلیسی در تصاویر بالا درک کرده و بر روی تصویر نقشه کلیک می کنید ، اگر دانش خود را از SEO با تعریف سئو به زبان اندونزیایی تکمیل کنیم ، می توانید بلافاصله هدف و مزایای سئو را درک کنید. 

زیر این است که آیا SEO از ویکی پدیا به زبان اندونزیایی است یا خیر.

تعریف نسخه ویکی پدیا SEO اندونزی

تعریف

بهینه سازی موتورهای جستجو (انگلیسی: Optimization Engine Search ، به طور خلاصه به عنوان SEO ) یک سری فرآیندی است که بصورت سیستماتیک با هدف افزایش حجم و کیفیت ترافیک از طریق موتورهای جستجو به وب سایت خاصی با استفاده از مکانیسم عمل یا الگوریتم موتور جستجو انجام می شود."

از تعریف / درک سئو در ویکی پدیا انگلیسی و ویکی پدیا اندونزی ، می توان نتیجه گرفت که هدف سئو به دو بخش تقسیم می شود ، یعنی هدف اصلی سئو و هدف اصلی سئو .

1.2.1 اهداف اساسی سئو

اهداف اساسی سئو مربوط به موقعیت یا رتبه بندی / رتبه بندی برای افزایش موقعیت / رتبه بندی / رتبه بندی وب سایت یا صفحات وب در صفحات نتایج جستجوی موتور جستجو (SERP) است. لطفاً به یاد داشته باشید که این هدف اصلی از آنچه تعریف SEO در ویکی پدیا انگلیسی به دست آمده است گرفته شده است.

دستیابی به رتبه برتر با ساختن مطالب وب سایت ها و صفحات وب مرتبط ، بی نظیر و با کیفیت و همچنین با افزایش محبوبیت سایت و صفحات وب شما با دریافت توصیه هایی در قالب پیوندهای با کیفیت و همچنین از وب سایت خارج از آن مربوط به ، منحصر به فرد اما در همان زمینه (مربوط) به وب سایت شما است که از صفحات متنی و با کیفیت ارائه می شود.

1.2.2 هدف اصلی SEO

در حالی که هدف اصلی سئو ، که می توانیم از درک واضح و مشخص آنچه SEO در ویکی پدیا در اندونزیایی است ، مشاهده و ضبط کنیم ، مربوط به ترافیک است ، که بیشتر بر روی افزایش ترافیک متمرکز است . و این یک اثر یا هدف خالص است که با دستیابی به اهداف اصلی SEO (افزایش رتبه) حاصل می شود.

اهداف اصلی SEO موارد زیر است:

  1. حجم ترافیک استفاده از اینترنت را افزایش دهید
    • به طوری که هرچه تعداد بازدیدکنندگان با بیشترین کلیک به سایت ما بیایند (در ناحیه قرمز نقشه گرمای کلیک ، یعنی در نیمی از صفحه بالا / برابر بزرگ ، بهتر است هنوز در SERP شماره 1-3 باشید). همانطور که گوگل تأکید می کند که صفحات وب سایت که دارای محتوای بهتری هستند و نحوه کار با تکنیک های دقیق SEO را دارند ، رتبه بالایی را کسب می کنند.
  2. بهبود کیفیت ترافیک مصرف کنندگان آینده نگر برای محصول یا خدمات شما
    • تا آنجا که ممکن است این بازدید کنندگان با توجه به کلمات کلیدی شما انتخاب می کنند ، هدف بازدید کنندگان قرار می گیرند ، به طوری که ترافیک / ترافیک بازدید کنندگان / بازدیدکننده داشته است که واقعاً نیازمند هستند و به دنبال آنچه برای ارائه در سایت خود هستند ، هستند. این باعث ایجاد ترافیک با کیفیت به سایت شما می شود).
  3. حفظ هر دو نوع ترافیک در بالا در جریان است

همانطور که می فهمید ، با تحقیقات کلمات کلیدی مناسب و یک فرآیند سئو مناسب ، رتبه بندی جستجوی خوبی حاصل می شود ، پس سه هدف اصلی SEO بالا به زودی به راحتی حاصل می شوید.

در صورت دستیابی به اهداف SEO شما ، از این اهداف اصلی و اهداف اصلی ، می توانید مطمئن باشید که ترافیک هدفمند زیادی به وب سایت یا صفحه وب که برای موتورهای جستجو بهینه سازی می کنید ، وجود خواهد داشت. هرچه ترافیک هدفمندتر باشد ، پتانسیل رسیدن به هدف یا هدف نهایی سایت شما بیشتر خواهد بود.

1.3 مزایای سئو چیست؟

حال ، پس از فهمیدن مزایای سئو از جدول قبلی در این مقاله ، 1 هدف اصلی سئو و 3 هدف اصلی سئو ، مزایای سئو فاکتورهای مثبتی است که پس از دستیابی به این اهداف سئو اتفاق می افتد: میکرو تبدیل و سرانجام تبدیل ماکرو .

تبدیل پذیرش ، تأیید ، پشتیبانی یا هرگونه تغییر مثبت در بازدید کنندگان اینترنت به کلیه عناصر وب سایت شما است که به نوبه خود بخشی از اعضای انجمن ، شرکت کنندگان یا مصرف کنندگان شما می شوند.

اینها مزایای سئو هستند

  1. تبدیل عمومی
    • محبوبیت و اقتدار وب سایت خود را به گونه ای افزایش دهید که به راحتی در دسترس مخاطبان بالقوه ، کاربران اطلاعات یا مصرف کنندگان محصولات / خدمات مورد نظر خود قرار گیرد.
    • افزایش اقتدار ، برند و مصرف کننده یا اعتماد به شرکت شما ، حرفه ای یا شخصی ، به گونه ای که سایت شما به عنوان یک مرجع یا مرجع در حوزه خود تبدیل شود (به شرط اینکه سایت شما از محتوای منحصر به فرد ، خوب و مجاز برخوردار باشد).
  2. تبدیل اولیه
    • در نتیجه تبدیل کلی فوق ، مبدلهای خرد مانند بازگشت بازدید کنندگان به سایت شما ، مدت زمان بازدید نسبتاً طولانی و سایر تعاملاتی صورت می گیرد که ارزیابی مثبت بازدید کنندگان سایت به وب سایت شما را نشان می دهد.
    • در نتیجه میکرو تبدیل فوق ، سطح دستیابی به اهداف اصلی وب سایت شما نیز افزایش می یابد. این همان چیزی است که تبدیل ماکرو نامیده می شود : به عنوان مثال افزایش معاملات فروش اگر سایت شما به عنوان یک سایت تجاری مانند فروشگاه آنلاین یا نمایندگی مسافرتی طبقه بندی شود ، افزایش تعداد بازدید کنندگان روزانه اگر سایت شما یک سایت خبری باشد ، افزایش تعداد مشترکین به آخرین مقالات اگر سایت شما یک سایت اطلاعات مربوط به محصول است یا زمینه های خاص ، و غیره

با استفاده از فرمول تبدیل ( فرمول تبدیل ) از طریق بازدید از ترافیک بازدیدکنندگان ، می توانید از طریق ارائه یک مؤلفه های خاص در وب سایت خود مانند فرم ثبت نام آنلاین ، جملاتی که خواستار یک اقدام (تماس با عمل یا CTA) یا دکمه هستند- استفاده کنید. دکمه هایی مانند "اکنون بخرید" یا "اکنون ثبت نام کنید" که مربوط به تحقق اهداف سایت شما و موارد مشابه آن است. زمینه ویژه ای که در مورد چگونگی افزایش نرخ تبدیل مطالعه می کند ، بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) است .

1.4 و در آخر ، مزایای سئو چیست؟

پس از احساس مزایای سئو ، نوبت سود آرزو می شود. همانطور که در بالا گفته شد ، اگر سایت شما دارای یک دسته بندی تجاری مانند فروشگاه اینترنتی باشد ، از این طریق سود مواد در قالب سود یا درآمد حاصل می شود. اگر سایت شما مربوط به بنیادها و فعالیتهای اجتماعی یا آموزش رایگان برای کسانی است که بدون داشتن مدرسه فیزیکی قادر به مناطق دور افتاده نیستند ، از مزایای اخلاقی دستیابی به سئو برخوردار است

بنابراین مزایایی که از SEO به دست می آید ، مطابق اهداف اصلی وب سایت شما ، مزایای اخلاقی یا مزایای مادی است .

نکته مهم : از آنجا که مزایای سئو نتیجه نهایی برای واحد زمان به دست آمده می باشد ، می تواند معیار دستیابی به سئو شما را از نظر هزینه کلی سئو تقسیم بر کل سود سئو (یا کل هزینه سئو / مزایای کل سئو ) تنظیم کند. اگر نتیجه کمتر از 1 باشد ، بدین معنی است که موفقیت SEO شما مطلوب نیست بهینه سازی SEO هنوز بهینه نیست.

1.5 سئو: اهداف اساسی ، اهداف اصلی ، مزایا و مزایا

پس از درک مفهوم سئو ، اهداف اصلی سئو ، اهداف اصلی ، مزایا و مزایای آن ، خلاصه ای از تصویر را دنبال می کند که ارتباط فرایند دستیابی را تجسم می کند.

بیایید بگوییم که سایت شما یک سایت تجاری است که محصولات و خدمات خاصی را ارائه می دهد. بنابراین اگر تمام مراحل دستیابی به اهداف ، مزایا و مزایای این SEO که با موفقیت طی کرده اید ، امکان انجام معاملات فروش از طریق سایت شما بیشتر خواهد بود. اگر بسیاری از مصرف کنندگان از محصول یا خدمات شما راضی هستند ، می توانند مطمئن باشند که همیشه به سایت شما باز می گردند و به یک طرفدار قدرتمند بازاریابی برای محصول یا خدمات شما تبدیل می شوند (از طریق Word of Mouth Marketing / WOMM). تبریک می گویم!

1.6 انواع سئو هدفمند

به طور کلی ، نوع هدفگذاری سئو همانند تصویر و مثال بالا ، نوع هدفگذاری وب است . با این حال ، Google انواع مختلفی از نتایج جستجو مانند جستجوی تصویر ، جستجوی محلی ، جستجوی ویدیو ، جستجوی دانشگاهی و جستجوی اخبار را ارائه می دهد .

علاوه بر نوع جستجوی وب ، نوع جستجوی محلی ( جستجوی محلی ) نیز برای درک بسیار مهم است زیرا گوگل وزن بیشتری به نتایج جستجو با توجه به موقعیت جغرافیایی کاربران اینترنت هنگام جستجو می دهد. و بنابراین اگر نتایج جستجو متناسب با محل جستجوگر متفاوت باشد ، تعجب نکنید.

جالب نیست؟ حال پس از فهمیدن سئو ، مرحله بعدی درک مراحل بی نظیر سئو است که باید برای دستیابی به همه اهداف ، مزایا و مزایای سئو بهینه به دست آورید.

2. تحقیقات کلمات کلیدی

همانطور که از نام آن پیداست ، " می گوید KEY " نقش عمده ای در دنیای سئو دارد. چی؟

اگر از شما بپرسم کاربران اینترنت برای جستجوی چیزی در اینترنت چه کاری انجام می دهند ، به احتمال زیاد به " کلمات ، عبارات یا جملات تایپ شده در جعبه موتور جستجو " مانند Google پاسخ می دهید. مانند تصویر زیر:

بنابراین می توان نتیجه گرفت که کلمه، عبارت، یا جمله این است که نمایندگی از افکار، ایده ها، پرسش ها، و یا کنجکاوی از کاربران موتور جستجو ، و سپس در جعبه جستجو در بالا تایپ.

شگفت انگیز است!

اما این طبیعی است زیرا علاوه بر کلمات به عنوان بازنمایی افکار ، ایده ها یا کنجکاوی علاوه بر اینکه می توان گفت ، می توان آنرا نیز نوشت. به طوری که به کلمه ای گفته می شود که بیانگر افکار / ایده ها / سوالات / کنجکاوی به عنوان کلمه KEY است .

هدف از این تحقیق از کلید واژه ها به این صورت است که می دانید کلمات ، عبارات یا جملات بیشتر در موتورهای جستجو مربوط به محصولات ، خدمات یا اطلاعاتی که در وب سایت خود ارائه می دهید استفاده می شود . اگر به عنوان مثال یک نماینده مسافرتی عمره دارید ، باید هر کلمه ، عبارت و جمله مربوط به خدمات مسافرتی عمره را که بیشتر در جستجوی آنها استفاده می شود ، بدانید. به عنوان مثال ، اگر بسته‌های Umrah را در سال 2017 جستجو کردید ، کلمات کلیدی Umroh 2017 را که بیشتر مورد استفاده کاربران اینترنت است ، دریافت خواهید کرد ، پس باید اطمینان حاصل کنید که صفحات وب مرتبط در سایت شما دارای عناصر وب هستند که حاوی عبارت "Umrah 2017" (بدون نقل قول) هستند این .

معمولاً کلمات کلیدی یک صفحه وب فقط در حدود 1-3 کلمه کلیدی است . یک کلمه کلیدی اصلی و دیگری کلمات کلیدی دیگری هستند. فرض کنید که در این مثال: عمره 2017 است از کلمه کلیدی اولیه ، در حالی که عمره 2017 جاکارتا  و عمره هزینه 2017 دو کلمات کلیدی اضافی و یا حامیان کلمه کلیدی (که اغلب نیز نامیده می شود کلمات کلیدی مشتق شده به دلیل کلمات کلیدی معمولا اضافی و یا پشتیبانی از کلمات کلیدی است که از کلمه کلیدی مشتق شده اصلی)

2.1 ابزار برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی

ابزارهایی برای انجام تحقیقات عمومی و کلمات کلیدی کلیدی عبارتند از Google Keyword Planner و Google Trends . همچنین ابزارهای دیگری نیز موجود هستند که از جمله Ubersuggest و Soovle نیز رایگان هستند . برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تحقیق در مورد کلید واژه ها ، در مقاله ای جداگانه در مورد تحقیقات کلمه کلیدی سئو نوشته خواهد شد. (برای مثال ، همانطور که در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است .)

2.2 هدف از انجام تحقیقات کلمات کلیدی

هدف اصلی انجام تحقیقات کلمات کلیدی این است که می توانید کلماتی را پیدا کنید (که در SEO به آنها کلمات کلیدی گفته می شود) که به بهترین وجه محصولات یا خدمات را در وب سایت خود توصیف می کنند که بیشتر آنها توسط بازدید کنندگان در اینترنت برای جستجوی محصولات استفاده می شود یا خدمات مشابه . این هدف اصلی انجام تحقیقات کلمات کلیدی است.

توجه : مراحل بعدی کلمات کلیدی نتایج تحقیقات بعداً باید در چندین عنصر مهم در سایت یا صفحه وب شما قرار داده شود و به عنوان لنگر متن از لینک های سایت خارجی که به سایت یا صفحه وب شما اشاره می کنند ، بدست آید. و این به اولین نوع بهینه سازی در SEO وارد شده است ، یعنی: بهینه سازی صفحه (SEO On-Page). بنابراین بدون تحقیقات کلمات کلیدی ، شما نمی توانید SEO را به درستی شروع کنید .

3. انواع بهینه سازی در سئو

بعد از نظریه پردازی طولانی با برخی از تصاویر فوق یا اینکه قبلاً چندین کلید واژه (نتایج فرایند تحقیق در مورد کلید واژه) در درک شما وجود دارد ، شاید اکنون یک سؤال دارید: " بنابراین بهترین راه برای انجام سئو برای من چیست؟ "

سؤال خوبی بود!

به طور کلی ، دو نوع بهینه سازی در سئو وجود دارد. اولین است بهینه سازی و یا صفحه بهینه سازی در صفحه ( SEO در صفحه ) و دوم این است بهینه سازی خارج سایت ( SEO خارج از سایت ).

اما به طور کامل 2 نوع بهینه سازی دیگر وجود دارند که غالباً از دو نوع اصلی بهینه سازی در SEO جدا می شوند. دو بهینه سازی دیگر عبارتند از Domain Optimization و Keyword Optimization و دیگران . همراه با بهینه سازی خارج از سایت ، هر دو نوع بهینه سازی در دسته بهینه سازی پیشرفته گنجانده شده اند.

بر اساس اطلاعات فوق ، در اینجا تقسیم انواع بهینه سازی سئو بر اساس سطح دشواری وجود دارد:

  1. بهینه سازی سطح زمین
    • جستجوگرها در صفحه
  2. بهینه سازی پیشرفته
    • خارج از سایت سئو
    • دامنه جستجوگرها
    • کلمات کلیدی SEO و دیگران
    • ۹۸/۰۹/۲۶
    • مدیر سایت

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی