وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

بهترین ابزار خبرنامه ایمیل

خبرنامه های الکترونیکی راهی عالی برای برقراری ارتباط با نام تجاری شما برای هزینه های اندک است. و ، ابزارهای بسیار خوبی در خارج وجود دارد که به شما کمک می کند تا خبرنامه های ایمیل را با سهولت ساخت و مدیریت کنید. 

اگر آن را ساده نگه دارید ، بیشتر ابزارهای موجود در لیست ما پوشش شما را خواهند داشت. با این حال ، اگر می خواهید از پیش زمینه های جدید استفاده کنید و ویژگی های خاص تر یا پیشرفته تری را وارد کنید ، باید کمی تحقیق بیشتری انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که به آنچه می خواهید برسید. اگر می خواهید قالب های با کیفیت بالا را به برنامه انتخابی خود اضافه کنید ، پست قالب های خبرنامه رایگان ما را ببینید . 

در این مجموعه از بهترین ابزارهای خبرنامه نامه الکترونیکی ، نقاط قوت خاص هر سرویس را بیان کردیم تا بتوانید اولین بار در اطراف خود یکی از موارد مناسب را انتخاب کنید. ما برخی از اطلاعات مربوط به قیمت گذاری را درج کرده ایم که راهنمایی سریع برنامه های اساسی را ارائه می دهند ، اما برنامه های بیشتری در دسترس هستند.

01. آببر

AWeber ابزاری دیرینه است که دارای مجموعه ای از ویژگی های قدرتمند از جمله طراح هوشمند هوشمند آن است که به شما امکان می دهد قالب های خوبی را در چند ثانیه ایجاد کنید. دیگر چه کاری میتواند بکند؟ به طور خودکار ایمیل هایی را از پست های وبلاگ ایجاد می کند ، دارای ویرایشگر کشیدن و رها کردن با بیش از 700 قالب ایمیل پاسخگو تلفن همراه و گزینه اعمال برچسب ها برای شروع فعالیت های ایمیل خودکار است. یک برنامه تلفن همراه مجموعه برای استفاده ، مدیریت مشترکین و تقسیم بندی و ردیابی ایمیل برای سنجش عملکرد با آنالیز وجود دارد.

02. MailChimp

MailChimp اولین چیزی است که وقتی به خبرنامه های ایمیل فکر می کنند ، و به دلایل خوبی به ذهن بسیاری از مردم می رسد. یک انتخاب الگویی عظیم و بارهای از ویژگی های آن وجود دارد که اجرای یک کمپین عالی را آسان می کند که تقریباً در کلیه مشتری های ایمیل نمایش داده می شود. MailChimp با ارائه دهندگان عمده تجارت الکترونیک از جمله WooCommerce ، Shopify و Magento ادغام می شود ، بنابراین می توانید از داده های خرید خود برای بهبود ایمیل های خود استفاده کنید.

03. معیار

ابر قدرت بنچمارک تمرکز بین المللی آن است - اگر به زبانهای زیادی احتیاج دارید ، این احتمالاً یکی برای شماست. این در 9 زبان مختلف موجود است. ابزار خبرنامه نامه الکترونیکی همچنین بر پشتیبانی از مشتری با کیفیت بالا و بین المللی به عنوان یک نقطه فروش مهم تأکید می کند و این شرکت دارای دفاتر در 15 کشور از جمله چین و ژاپن است.

04. مبارز

اگر می خواهید کنترل کاملی بر روی مبارزات انتخاباتی خود داشته باشید ، Campaigner دارای چندین ویژگی واقعا پیشرفته است که به شما امکان می دهد ایمیل را بر اساس محرک های بسیار خاص ارسال کنید. به عنوان مثال ، می توانید ایمیل خود را بر اساس کارهایی که مشتریان با یک ایمیل قبلی انجام داده اند ، هنگامی که فرم های خاصی را در وب سایت شما پر می کنند ، یا وقتی اقدام به خرید می کنند ، ارسال کنید. 

05. GetResponse

گاهی اوقات فعالیتهای بازاریابی فراتر از آنچه در ابتدا در نظر گرفته شده بود ، در حال رشد هستند. GetResponse ساختار قیمتی دارد که به شما امکان می دهد در صورت نیاز و بازاریابی از طریق بازاریابی از طریق ایمیل شروع کرده و به صفحات فرود ، وبینارها ، پاسخگویان خودکار و ویژگی های شرکت بروید. ویرایشگر ایمیل دارای یک عملکرد پیش نمایش تلفن همراه داخلی ، 220 قالب ایمیل ، 700 قالب قالب وب ، 5000 تصویر تصاویر و لیست های تقسیم شده است که شما را قادر می سازد مشتریان را با دقت بیشتری هدف قرار دهید.

06. Mailjet

زمان بندی است که اغلب یک عامل بزرگ در اثربخشی استراتژی های خبرنامه نامه الکترونیکی شما است ، و این می تواند توسط خدماتی که بسیار کند ارائه می شود خراب شود. عملکرد تمرکز بزرگی برای Mailjet است ، و همچنین منابع برای توسعه دهندگان - اگر می خواهید چیزی را ارسال کنید که ایمیل را ارسال کند ، این مورد برای شما انتخاب خوبی است.

مانند بنچمارک ، همچنین دارای دفاتر بین المللی در هفت کشور و پشتیبانی از چهار زبان از قابلیت های بین المللی خوبی برخوردار است. Mailjet همچنین بر ظرفیت خود برای کار در مقیاس تأکید می کند - اگر یک شرکت بزرگ با لیست های ایمیل بزرگ باشید ، گزینه خوبی است.

07. MailUp

در شرایطی که هزینه از زمان بندی مهمتر است ، MailUp انتخاب خوبی است. این یک ساختار قیمت گذاری هوشمندانه است که در آن با توجه به اینکه به سرعت به پیام های لازم برای رسیدن نیاز دارید پرداخت می کنید. به عنوان نمونه ، شما می توانید با استفاده از برنامه وب 6000 ایمیل در 2 ساعت فقط با 60 دلار در ماه ارسال کنید. اگر سرعت آهسته تر خوب باشد ، قیمت بسیار خوبی است. 

 

08. اما

اما با طراحی استثنایی و تجربه کاربر خود ، خود را از بقیه ابزارهای خبرنامه ایمیل متمایز می کند. استفاده از آن بسیار لذت بخش است (تا آنجا که می تواند این موارد باشد!) ، و دارای بسیاری از ویژگی های قدرتمند بازاریابی است که به روشی ارائه می شود که کاربر جدید را نمی ترساند. 

قالب های داخلی زیبا و آسان برای سفارشی سازی هستند ، و تمام ویژگی های مورد نظر شما را از یک سرویس خبرنامه جدی ایمیل انتظار می رود. همچنین نسخه هایی متناسب با نیاز دانشگاه ها ، رستوران ها ، خرده فروشان و غیرانتفاعی وجود دارد که ما در جای دیگری ندیده ایم.

09. تماس ثابت

گفته می شود که ثابت تماس با یکی از خدمات قابل اطمینان برای براکت قیمت آن است و می توانید این کار را برای خودتان کاملاً امتحان کنید ، زیرا می توانید این ابزار خبرنامه ایمیل را به مدت 30 روز بصورت رایگان آزمایش کنید. شامل ادغام WooCommerce ، ده ها قالب دوستانه برای موبایل ، صفحات فرود و دسترسی به یک گالری رایگان از تصاویر سهام.

10. Sendloop

ما Sendloop را به دلیل ترکیبی از ویژگی های قدرتمند و قیمت گذاری که ارزش خوبی برای پول ارائه می دهد دوست داریم. اگر می خواهید یک سازنده واقعا آسان برای افراد غیر تکنیکی و ابزار بازاریابی بخواهید تا کمپین خود را دقیقاً به همان روشی که می خواهید هدف بگیرید. همچنین یک پلتفرم توسعه دهنده برای ساخت برنامه های بازاریابی وجود دارد که می توانید به کاربران دیگر بفروشید. 

11. مانیتور کمپین

مانیتور کمپین آسان برای استفاده است ، دارای ویژگی های زیادی است و از قیمت مناسب برخوردار است ، اما مزیت اصلی کمپین مانیتور AppStore آن است که ادغام با تعداد زیادی از برنامه ها و خدمات دیگر را تسهیل می کند. اتمام افزارهای AppStore برای دیدن آنچه آن می توانید انجام دهید. 

  • ۹۸/۰۹/۲۲
  • مدیر سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی