وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

۱ مطلب در اسفند ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت در کرج

رشد هر مشاغل ، خوب و دشوار است. شما دست خود را در هر گلدان در حالی که همزمان هر کلاه می پوشید ، گرفتید. شما در مورد استراتژی های بازاریابی ، ایجاد محصول و برنامه های رشد همه در یک روز نگران هستید .

با داشتن بسیاری از کارهای در حال انجام ، خیلی راحت می توان اجازه داد چیز کوچکی مانند حضور دیجیتال در کنار هم قرار بگیرد. با این حال ، این یک اشتباه بزرگ خواهد بود.

هاروارد بیزنس ریویو به تازگی انجام یک مطالعه بر روی چه دقیقا باعث می شود مردم می خواهند برای تکمیل خرید از یک وب سایت خاص و نتایج قابل توجهی بود “اعتماد.” با ایجاد احساس امنیت ، راحتی و آسایش مصرف کنندگان هنگام بازدید از مقصد آنلاین شما ، شانس بسیار بالاتری برای نه تنها ترغیب آنها به اتمام خرید ، بلکه متقاعد کردن آنها برای تبدیل شدن به کاربران دیرینه وجود دارد.

طراحی وب سایت قوی در ایجاد این قابلیت اطمینان مهم است. کاربران با ارائه یک مقصد آنلاین که مستقیم و آسان برای حرکت باشد ، تجربه مثبت تری در سراسر وب سایت شما خواهند داشت و باعث می شود که آنها بتوانند خرید را کامل تر کنند. 

بنابراین ، در حالی که مواردی مانند شفافیت شرکت ، توصیفات عالی و یک محصول محکم روش های آشکار برای جلب آشنایی با مشتریان بالقوه است ، طراحی وب سایت در هنگام تعیین اینکه آیا یک برند معتبر به نظر می رسد ، به ویژه در رتبه بالایی قرار دارد .

برای ایستادن از جمعیت ، چند عنصر طراحی سعی شده و واقعی وجود دارد که بازدید کنندگان وب سایت شما را به مشتریان وفادار تبدیل می کند. نگران نباشید ، من نمی خواهم چیزی آشکار مانند “طرح های پاسخگو” بگویم – عناصری مانند آن داده شده است.

در اینجا پنج طراحی وب برتر و روندهای UX ارائه شده است که به سرعت تجارت شما را رشد خواهند داد.

۱٫ صفحه فرود ویدیو

ترکیب ویدئو در طراحی سایت در کرج شما فاقد فکر است. منظور من این است که ۷۸ درصد از کاربران اینترنت هر هفته فیلم ها را بصورت آنلاین تماشا می کنند. 

اما ، فقط یک فیلم قدیمی YouTube را تعبیه نکنید. درعوض ، با ایجاد صفحه فرود ویدیو ، طراحی وب سایت خود را به سطح بعدی برسانید.

شما می توانید این فیلم را به یک تماس مستقیم برای اقدام در یک صفحه وب خاص ، یک Salesforce ، هدف قرار دهید . یا می توانید یک صفحه از کتاب Baesman بگیرید و یک فیلم همهجانبه ایجاد کنید که به صورت خودکار در صفحه اصلی شما پخش شود. هر یک از این رویکردها می توانند اطلاعاتی را ارائه دهند یا هویت برند را به خانه برسانند – اما هر دو باعث بهبود UX و تصور کاربران از شرکت شما به عنوان یک کل می شوند.

  • مدیر سایت