وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

طراحی کاتالوگ کرج

استفاده از کاتالوگ راهی برای معرفی بهتر برند و محصولات و خدمات شما می باشد. به همین علت طراحی کاتالوگ باید بسیار قوی و خلاقلانه انجام گیرد تا شما با کمک آن بتوانید سهم فروش بیشتری را داشته باشید. طراحی کاتالوگ در طی مراحلی صورت می پذیرد که باید این مراحل با دقت خاصی انجام گیرد.

برنامه‌ریزی

از خودتان سوالات زیر را بپرسید: شما آماده اید یک کاتالوگ برای کسب ‌وکار خود تهیه کنید:

هدف شما چیست؟

می‌خواهید ارتباط برقرار کنید؟ لحن و ظاهر شما باید چه باشد؟ آیا می‌خواهید جسورانه و قدرتمند یا ظریف، عامیانه، مد روز، این کار را انجام دهید؟

چه کسی مخاطب شما است؟

جمعیت شناختی که می‌خواهید محصولات خود را بفروشید چیست؟ دانستن اینکه چه کسی یا په گروهی این کاتالوگ را می‌خواند به شما در ایجاد و ارتباط با پیام، نگاه و لحن تمایل شما کمک خواهد کرد.

طراح کاتالوگ چه کسی خواهد بود؟

انتخاب طراح کاتالوگ مناسب یا شرکت طراحی کاتالوگ می‌تواند مشکل باشد. اکثر طراحان در طراحی کاتالوگ تخصص ندارند و تخصص لازم برای طراحی یک کاتالوگ تولیدی را ندارند. طراحان برای انجام کاتالوگ‌های اینترنتی به دفعات زیاد، و با حجم کار زیاد، طراحی یک کاتالوگ را درک نمی‌کنند و توانایی لازم برای این کار را ندارند.

فراموش نکنید که برای این کار از یک عکاس حرفه ای برای عکاسی محصولات خود را استفاده نمایید.

بودجه تان چیست؟

به طراح / تولید کننده تان کمک کنید به شما کمک کند بهترین کاتالوگ را دریافت کنید که متناسب با بودجه شما با به اشتراک گذاری محدودیت‌های مالی شما و نیز این که چند مشتری باید به آن دسترسی داشته باشید. طراح قادر خواهد بود فرمت، کاغذ، چاپگر و سبک‌های طراحی را انتخاب کند که می تواند متناسب با بودجه شما طراحی کاتالوگ در کرج را انجام دهد.

تولید کاتالوگ

زمانی که برنامه‌ریزی تکمیل شد تولید فهرست شروع می‌شود. به طور کلی، ما مراحل فهرست‌شده زیر را در هنگام تولید یک کاتالوگ دنبال می‌کنیم:

داده‌های محصول
قبل از هر طرحی که بتواند روی دهد، باید یک لیست کامل از تمام محصولاتی که در کاتالوگ شما گنجانده می‌شوند را جمع‌آوری کنید. در واقع شما می بایست اطلاعات کلی محصولات و خدمات خود را در اختیار طراح بگذارید تا او بتواند متناسب با محصول شما اقدام به طراحی کاتالوگ در کرج نماید.

پس از دریافت این اطلاعات طراح بلافاصله شروع به طراحی کاتالوگ می نماید. طراحی کاتالوگ باید به نحوی باشد که وقتی مشتری شروع به دیدن آن می نماید چالشی برای او به وجود نیاید و بتواند به راحتی محصول خود را انتخاب نماید.

طراحی کاتالوگ در کرج توسط تیم حرفه ای رسام با طرح های خلاقانه و حرفه ای انجام می پذیرد. طراحی کاتالوگ در کرج می تواند در فروش بیشتر محصولات شما تاثیر بسزایی داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اصول طراحی کاتالوگ

طراحی و چاپ یک کاتالوگ خوب و حرفه ای می تواند به مدت طولانی به بافت اصلی تبلیغاتی شرکت متصل خواهد شد. این که کاتالوگ‌ ها به مرحله چاپ خواهند رسید یا اینکه فقط برای فضای دیجیتال و آنلاین آن را در نظر گرفته باشید تفاوتی در ماهیت ماجرا نخواهد داشت. تنها چیزی که تغییر نخواهد کرد اهمیت طراحی خوب کاتالوگ است.

طراحی خوب کاتالوگ باعث می شود که مخاطب را ترغیب کنید از محصولات شما خرید کنند و همین عاملی می شود که شما بتوانید فروش بیشتری را کسب نمایید.

برخی از اصول اولیه که می‌توانند شما را در فرآیند طراحی هدایت کنند چه هستند؟ صرف ‌نظر از نوع محصولاتی که شما تولید می کنید و می فروشید و یا ماهیت کلی برند شما این نکات را در ذهن نگه دارید و می‌توانید با یک تلاش کاتالوگ خوب و عالی را برای شرکت خود طراحی و چاپ نمایید.

متناسب با سبک و زندگی

مشتریان شما اهداف و رویاهای خود را برای خود دارند. این آرمان ‌ها به سبک زندگی خاص و تصاویر بستگی دارد. محصولات خود را به گونه‌ ای تبلیغ کنید که با یک سبک زندگی مرتبط باشید همانطوری که مشتریان شما انتظار دارند.

این به این معنی است که شما باید قبل از طراحی کاتالوگ یک درک قوی و عمیق در مورد رفتار مشتریان خود داشتع باشید تا بتوانید به بهتربن نحو ممکن طراحی کاتالوگ را با توجه به سبک زندگی آن ها داشته باشید. توصیفات محصول شما و عکس‌ها به این تصاویر سبک زندگی اشاره خواهند کرد. هر جنبه از کاتالوگ شما، تصاویر، جلد، و دیگر عناصر باید همان موضوع را داشته باشند و سبک زندگی را از خود که با آن ارتباط دارید، از خود نشان می‌دهند.

در واقع شما با این کار به مشتری خود این اطمینان را می دهید که چقدر رفتار آن ها می تواند در تولید محصولات تاثیر گذار و کارا باشد چون این مشتریان هستند که باعث می شوند محصولات و بیشتری را به فروش برسانید.

مخاطبین خود را آماده کنید

آیا شما یک کاتالوگ بازرگانی به کسب ‌و کار (B۲B) یا یک کاتالوگ کسب ‌وکار به مصرف‌کننده (B۲C) را می خواهید توسعه ‌دهید؟ هر یک از آن‌ ها نیاز های طراحی خود را دارند. تبلیغات برای نوجوانان در مقابل افراد مسن به طور کامل متفاوت است. دقت کنید که مخاطبین خود را بشناسید و فرمت را انتخاب کنید که برای آن مخاطب جذاب باشد.

وقتی بازار هدف شما مشخص باشد شما می توانید مطابق با سن و علاقه آن ها یک کاتالوگ خوب و حرفه ای را طراحی نمایید. استفاده از رنگ ها و عکس های متنوع می تواند اثرگذاری بسیار زیادی را به همراه داشته باشد و در نتیجه مشتریان بیشتری را جذب نمایید.

محصول پادشاه است

شما در کسب ‌وکار فروش هستید. اطمینان حاصل کنید که هر عنصر کاتالوگ شما مشتریان را به یک خرید سوق می‌دهد. شما این کار را با اطمینان از اینکه محصول مرکز تمام عناصر طراحی است انجام می‌دهید. عکس ‌های ثبت شده باید محصول مورد استفاده را مشخص کنند. توصیفات محصول باید به مشتری کمک کند تا درک کند که محصولات شما چطور زندگی خود را بهتر می‌کنند. به طور خلاصه، محصول پادشاه است و هر چیز دیگری باید به آن اشاره کند.

شما در طراحی کاتالوگ در کرج  باید هم به عکس توجه نمایید هم به متن معرفی محصول. این امری بسیار مهم است که شما هرچقدر بتوانید محصول را بهتر معرفی کنید طبیعتا مشتری بیشتری جذب خواهید کرد.

هر کاتالوگ متفاوت است و بازاری منحصر به فرد دارد که در تلاش برای اتصال آن است. به سبک زندگی مشتری خود تجدید نظر کنید، تمام اجزای کاتالوگ خود را با مخاطبین خود هماهنگ کنید و به یاد داشته باشید که محصول را به عنوان کانون توجه خود نگاه دارید. با این نکات در ذهن می‌توانید روی  یک کاتالوگ موفق حساب کنید.

با تیم خلاق وحرفه ای ما و با نمونه کارهای عالی برای معتبرترین مجموعه ها و شرکت های کشور در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ همراه شوید.

منبع : https://www.rasamtasvir.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%84%D9%88%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D8%AC/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی