وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

طراحی لوگو و آرم

اگر شرکت شما به یک طراحی لوگو جدید احتیاج داشته باشد ، احتمالاً در حال بررسی گزینه های خود هستید. آیا شما به دنبال یک آرم کاملاً متفاوت هستید یا طراحی آرم را که قبلاً دراختیار داشته اید ، تغییر دهید؟ در هر صورت ، ممکن است مورد سؤال قرار بگیرید: چه چیزی باعث ایجاد یک طراحی آرم عالی می شود؟ و چگونه یک آرم طراحی می کنید که جوهر یک محصول ، شخص یا مارک را به خود جلب کند؟

ما در اینجا هستیم تا به همه سؤالهای سوزناک شما در مورد طراحی آرم پاسخ دهیم ، و حتی بهترین ابزار طراحی لوگو را نیز در اینجا جمع کرده ایم تا به شما کمک کند حتی بیشتر. برای پرش به بخشی که به آن علاقه دارید از لینکهای مقابل استفاده کنید.

برای مشاوره در مورد الهام گرفتن ، پست ما را با الهام از طراحی آرم بررسی کنید . و اگر به دنبال طراحی آرم های شگفت انگیز در طیف وسیعی از دستگاه ها هستید ، باید شمارش معکوس ما از 5 بهترین برنامه طراحی لوگو را نیز بررسی کنید .


چرا طراحی آرم مهم است؟

اولین نماد تماس با دنیای خارج ، آرم شما یا شغل شما است. اگر افراد با مارک تجاری شما ارتباط برقرار کنند ، احتمال اینکه آنها نسبت به آنچه ارائه می دهد باز هستند. طراحی آرم بزرگ نیاز به ترکیبی پیچیده از مهارت های طراحی ، تئوری خلاقیت و کاربرد ماهر دارد. هر طراح با ارزش نمک خود می تواند یک آرم مناسب برای هدف ایجاد کند ، اما برای تسلط کامل بر تمام جنبه های این کار زمان لازم است. البته طراحی آرم فقط یک زیر مجموعه کوچک از برندسازی است ، اما آرم یا مارک مارک محور اکثر طرح های برندسازی است. و

 همه ما می دانیم که اغلب بخشی از هویت جدیدی است که بیشتر مورد توجه مردم قرار می گیرد.

اگر می خواهید ببینید که چگونه این کار انجام شده است ، چرا در انتخاب بهترین طرح های آرم تا کنون قرار نیست؟

بهترین سازندگان آرم

یک برنامه طراحی لوگو قصد ایجاد شاهکار برندسازی را ندارد - اما شما این را می دانید.

 شده توسط یک طراح یا آژانس حرفه ای را داشته باشد. در اینجا پنج سازنده آرم طراحی شده است که سریع ، پیشرفته و با ارزش هستند.

روش دیگر ، اگر شما Illustrator دارید ، در اینجا نحوه طراحی آرم در Illustrator آورده شده است . یا اگر فقط Photoshop دارید ، در اینجا نحوه ساختن آرم در Photoshop آورده شده است (توجه داشته باشید که Illustrator معمولاً برای ایجاد آرم ترجیح داده می شود).

برخی از افراد به سادگی به دنبال یک آرم سریع و ارزان هستند که نشان دهنده نام تجاری راه اندازی آنها باشد تا اینکه به اندازه کافی گسترش یابد تا شایستگی یک هویت کامل از برند ایجاد


01. بوم

Canva یک مجموعه کامل ، طراحی گرافیکی مبتنی بر مرورگر است که چنین اتفاقی می افتد که حاوی یک ابزار طراحی لوگو عالی است. خوب ، قابلیت های طراحی Adobe Creative Cloud را ارائه نمی دهد ، اما سادگی Canva ، تنوع ابزارهای مفید و دارایی های یادگیری الهام بخش آن را راهی عالی برای طراحی برندسازی شما می کند. اگر از عناصر تصویر و طراحی خود در Canva استفاده می کنید ، ایجاد آرم رایگان است. اگر اینطور نیست ، عناصر طراحی از 1 دلار هزینه دارند.


02. TailorBrands

TailorBrands نه تنها با یک نرم افزار مبتنی بر مرورگر خود نوید یک طراحی لوگو بلکه یک بسته کامل مارک تجاری را می دهد. این ابزار برای استفاده ساده است و هیچ آرم از پیش ساخته ندارد - در عوض ، این پلت فرم توسط AI طراحی شده است تا یک آرم منحصر به فرد برای هر کاربر طراحی کند. هزینه ای در اینجا وجود دارد ، اما در مقایسه با استخدام یک آژانس ، کمبود هزینه ای دارد و از بسته ی Dynamic Logo در ماه 3.99 دلار در ماه شروع می شود و برای بسته کامل Premium در ماه به 99/15 دلار افزایش می یابد.


03. هچنده

Hatchful یک ژنراتور آرم مبتنی بر مرورگر است که به شما امکان می دهد لوگوی خود را از صدها قالب ، نماد و ترکیب رنگ تنظیم کنید. می توانید تغییرات آرم را امتحان کنید و یک آرم یک نوع را ایجاد کنید که برای هر تجارت دیگری مناسب است و تولید کننده آرم آنقدر ساده است که بتواند در عرض چند دقیقه متخصص شود. آرم تولید شده برای همه سیستم عامل های مهم رسانه های اجتماعی اندازه شماست ، شما یک طراحی مورد علاقه را به دست آورده اید ، و تمام هزینه ای که در اختیار شما قرار می دهد ، آدرس ایمیل شماست (گرچه آرم های برتر در دسترس هستند).


04. لوگوشی

Logoshi ابزاری فوق العاده ساده است که کمی Web 1.0 به نظر می رسد اما طرح های ساده و دلپذیری را با قیمتی بسیار مناسب ارائه می دهد (قیمت ها از 5 دلار شروع می شوند). این نسخه از مربع ، شفاف و خرد شده آرم شما را پس از امضای آن فراهم می کند ، و نسخه بیت مپ و وکتور آرم های خود را دریافت می کنید که همگی با یک هزینه همراه هستند.

 

05. Ucraft

Ucraft احتمالاً بیشتر به عنوان سازنده وب سایت شناخته می شود ، اما در بین ابزارهای وب مبتنی بر مرورگر ، یک سازنده آرم عالی پیدا خواهید کرد. همچنین کاملاً رایگان است. این طرح ها با تمام حساب های اصلی اجتماعی سازگار هستند: اینستاگرام ، فیس بوک ، پینترست ، لینکدین و یا حتی توئیچ ، و می توانید آن را به صورت PNG یا یک پرونده SVG بارگیری کنید (گرچه این هزینه 7 دلار برای شما هزینه دارد).

اکنون همه چیزهایی را که باید در مورد طراحی آرم بدانید کشف کنید ، از صفحه بعد با 10 قانون طلایی طراحی آرم دیوید آیری شروع کنید.


10 قانون طلایی دیوید آیری در طراحی لوگو

وقتی به فردی که زندگی شما را تحت تأثیر قرار داده است فکر می کنید ، تقریباً مطمئناً می توانید تصویری را که به نظر می رسد ، تصور کنید. و بنابراین با مارک هایی است که اغلب از آنها خریداری می کنیم. ما به راحتی می توانیم با فکر کردن در مورد تجربیات خود با محصول ، شرکت یا خدمات ، آرم را تصور کنیم.

در جایی که فقط تعداد معدودی از شرکتها در یک بازار یا مکان خاص فعالیت می کردند ، اکنون ممکن است صدها نفر ، شاید هزاران نفر ، همه برای جلب توجه رقابت کنند ، همه می خواهند در ابتدا به آنها نگاه کنیم. این امر باعث افزایش نیاز بیشتر مارک ها به صورت بصری برای تمایز خود می شود تا با رقبا اشتباه نگیرند.

این تمایز از طریق طراحی لوگو هویت برند حاصل می شود - طیف وسیعی از عناصر که همه با هم کار می کنند تا تصویری متمایز در ذهن ما ایجاد شود. بسته به نوع شرکت ، هویت می تواند شامل لباس ، گرافیک وسیله نقلیه ، کارت ویزیت ، بسته بندی محصول ، سبک عکاسی ، لیوان قهوه ، تبلیغات بیلبورد و یک دسته از موارد دیگر ، درست به انتخاب فونت در وب سایت باشد.

مهم است که به یاد داشته باشید که وقتی به چیزی نگاه می کنیم ، اول نمی خوانیم. قبل از هر چیز دیگری شکل را می بینیم ، رنگ را می بینیم ، و اگر برای جلب توجه کافی است ، آن را خواهیم خواند. بنابراین در هر نمونه ، صرف نظر از شرکت ، عنصر کوچک اما اساسی در تصویر برند ، آرم است.

وظیفه ما به عنوان طراح این است که جوهر یک نام تجاری را به شکل و رنگی که به احتمال زیاد تحمل می کند ، بچسبانیم ، زیرا ظاهر بصری نقش اساسی در شکل گیری ارتباط در مغز ما بین آنچه را که تجربه می کنیم و چه کسی را با آن تجربه می کنیم (مارک تجاری) دارد. ) از بسیاری جهات ، آرم یک شرکت شبیه به چهره عزیزان ماست.

هنگامی که آرم مناسب با یک محصول عالی تراز شود ، و وقتی برای مدت زمان قابل توجهی در دسترس است ، سرانجام می تواند برای هر شرکتی به یک دارایی بی ارزش تبدیل شود. Nike swoosh ، قوس های طلایی مک دونالد ، مرد میشلن ، ستاره سه نقطه ای مرسدس ، نماد Woolmark - اینها فقط چند نمونه از نمونه های برجسته تر هستند. اما علاوه بر ماهیت همه جانبه آنها ، چگونه می توانید بهترین موقعیت ممکن برای رسیدن به وضعیت مشابه را به یک آرم بدهید؟ در هر پروژه لوگوی موفقیت آمیز صفات جهانی وجود دارد ، و من در اینجا بعضی از موارد را برای کمک به بهبود کیفیت علائمی که ایجاد می کنید بیان کردم.


01. کارهای اساسی را انجام دهید

یکی از جالب ترین قسمت های طراح بودن این است که شما با هر پروژه جدید می توانید چیزهای جدید یاد بگیرید. هر مشتری متفاوت است و حتی در همان حرفه ، افراد کارهای مختلف خود را به روشهای مختلفی انجام می دهند.

برای اینکه سهولت در دستیابی به ایده خود در دستیابی به اجماع راحت تر باشد ، از همان ابتدا باید از مشتری خود سؤالات درست بپرسید: چرا اینجا هستید؟ چه کاری انجام می دهید و چگونه این کار را انجام می دهید؟ چه چیزی شما را متفاوت می کند؟ برای چه کسی اینجا هستید؟ شما برای چه چیزی بیشتر ارزش قائل هستید؟

ممکن است این سؤالات کاملاً ساده به نظر برسند ، اما برای پاسخ دادن به آنها چالش برانگیز است ، و آنها به سوالات دیگری در مورد مشاغل مشتریان شما منجر می شوند. آنچه در این مرحله از پروژه کشف می کنید به تعیین قوی ترین جهت ممکن در طراحی کمک خواهد کرد.


02. طرح خود را گنج کنید

استفاده از یک اسکچ پد فرصتی برای آرامش چشم ما از درخشش پیکسل های روشن است که تمایل دارند بر زندگی ما حاکم شوند. اما مهمتر از همه ، ضبط ایده های مختلف در طراحی لوگو و آرم هنگامی که دستگاه دیجیتالی بین دست و مغز ما وجود نداشته باشد می تواند بسیار سریعتر باشد. بنابراین اگر در شب با ایده ای که نمی خواهید گم شوید ، از خواب بیدار می شوید ، قلم و کاغذ در کنار تخت شما راه ایده آل برای به یاد آوردن است. طرح بندی همچنین ساده تر کردن شکل ها دقیقاً در جایی که می خواهید آنها را آسان تر می کند - همیشه زمان دیگری وجود دارد که بتوانید علامت های خود را بعداً رقم بزنید ( ر به نکات طراحی مابرای مشاوره بیشتر برای طراحی بیشت مراجعه کنید ).

هنگامی که ایده های طراحی را به مشتری ارائه می دهید ، قبل از دیجیتالی کردن یک مارک ، به اشتراک گذاری یک طرح یا دو می تواند کمک کند ، و تصور نتیجه را بدون حواس پرتی از نوع و رنگ ها ، برای آنها آسان تر می کند. هر چند بیش از حد مشترک نیست - تنها بهترین ایده ها.


03. به صورت سیاه و سفید کار کنید

ترک رنگ تا نزدیک پایان به شما کمک می کند تا توجه خود را بر اساس اصول ایده تمرکز کنید تا چیزی که تغییر آن بسیار آسان تر است. با استفاده از یک پالت جالب ، یک ایده ضعیف نجات نمی یابد ، در حالی که یک ایده خوب بدون توجه به رنگ خوب خواهد بود. نمادی معروف را تصویر کنید. الان بهش فکر کن این روشی است که ما قبل از پالت به یاد می آوریم. این خطوط ، شکل ها ، ایده است ، چه آن را نیش از یک سیب ، سه نوار موازی ، چهار دایره پیوندی در یک خط افقی یا چیز دیگری قرار دهد.


04. مناسب نگه دارید

یک مارک باید برای ایده ها و فعالیت هایی که ارائه می دهد مرتبط باشد. یک نوع ظریف زیبا بیشتر از آنکه یک مهد کودک برای کودکان باشد ، یک رستوران با کیفیت بالا خواهد بود. یک پالت رنگ صورتی و زرد فلورسنت نمی تواند به پیام شما در تعامل با بازنشستگان مرد کمک کند.

ساخت نمادی که شباهت زیادی به یک swastika دارد ، فارغ از صنعت ، کار نخواهد کرد. شما این چیزها را می دانید آنها واضح هستند اما کمی عمیق تر می شود. هرچه دلیل منطقی شما در پشت یک طراحی خاص مناسب تر باشد ، فروش ایده به مشتری آسان تر می شود. و این اغلب می تواند چالش برانگیزترین بخش یک پروژه باشد. طراحان فقط طراحی نمی کنند. آنها نیز می فروشند.


05. هدف برای فراخوان آسان

سادگی به رسمیت شناختن کمک می کند ، به خصوص هنگامی که بسیاری از مارک ها برای جلب توجه ما رقابت می کنند. شما می خواهید به بینندگان این فرصت را بخورید که فقط یک نگاه سریع ، یک علامت را یادآوری کنند ، و با یک طراحی بسیار دقیق امکان پذیر نیست. یک مارک تجاری باید در مفهوم متمرکز شود - یک «داستان» واحد داشته باشید - و در بیشتر موارد باید به شکلی بدون عارضه باشد. این امر به این دلیل است که باید از یک آیکون وب سایت در یک نوار مرورگر تا علامت گذاری به ساختمان ، در اندازه های مختلف و در طیف وسیعی از برنامه ها کار کند.


06. برای اختلاف تلاش کنید

وقتی رقبای مشتریان شما همگی از یک سبک مخصوص چاپ ، یا همان نوع پالت یا نمادی که در سمت چپ نام تجاری قرار گرفته است ، استفاده می کنند ، کاری متفاوت انجام دهید. این فرصت عالی به شما می دهد تا مشتریان خود را از هم جدا کنید تا اینکه آنها را با هم مخلوط کنید.

اما این شباهت زیاد در بازار لزوماً به این معنی نیست که شغل شما آسانتر شده است ، زیرا یک مشتری شجاع طول می کشد تا روند خود را کاهش دهد. با نشان دادن تصورات در سبد خود ، در راه جذب مشتری مورد نظر خود هستید.


07. هویت گسترده تری را در نظر بگیرید

بسیار نادر است که یک آرم را در انزوا مشاهده می کنید ، به تنهایی و بدون زمینه وب سایت یا کارت ویزیت یا منوی نوشیدنی یا نماد برنامه. به همین دلیل یک ارائه مشتری باید نقاط مختلفی از تاچ های مربوطه را در بر بگیرد تا نشان دهد چگونه یک آرم هنگام مشاهده توسط مشتریان بالقوه دیده می شود. این مانند زمانی است که شما در یک رودخانه گیر کرده اید - می تواند به عقب عقب رفتن ، نگاه به تصویر بزرگتر کمک کند ، جایی که شما را در آن احاطه کرده است ، کمک کند.

از نظر طراحی ، تصویر بزرگتر هر مورد بالقوه ای است که ممکن است آرم مشتری نشان داده شود. اما همیشه در نظر بگیرید که نشانگر نشانگر هویت چگونه است ، زیرا با وجود اهمیت ، یک نماد تا کنون فقط یک هویت به خود می گیرد. یک راه برای دستیابی به تصاویر بصری منسوجات ، نوشتن یک نوع خط باریکه است که نه تنها در آرم استفاده می شود ، بلکه در عناوین بازاریابی نیز مشاهده می شود.


08. زیاد لفظ نباشید

یک آرم نیازی به نشان دادن کار شرکت در واقع نیست ، اگر این کار را نکند بهتر است زیرا هرچه این علامت انتزاعی تر باشد ، ماندگاری بیشتری پیدا می کند. اگر از نظر تاریخی کارخانه خود را نشان می دادید یا شاید یک دکل هرالتیک باشد اگر یک کار خانوادگی باشد ، اما نمادها کارهایی را که انجام می دهید نشان نمی دهند. درعوض ، آنها روشن می کنند که شما کی هستید. معنا در چشم مردم بعد از آن افزوده می شود ، هنگامی که می توان ارتباطاتی بین آنچه شرکت انجام می دهد و شکل و رنگ مارک آن ایجاد می شود.


09. به یاد داشته باشید که نمادها ضروری نیستند

غالباً یک کلمه کلیدی موقت کار را انجام می دهد ، به خصوص هنگامی که نام شرکت منحصر به فرد است ، مانند Google ، Mobil یا Pirelli. اما یک نسخه از آرم که در محدوده های کوچک کار می کند ، همیشه کمک خواهد کرد. این ممکن است به سادگی بلند کردن نامه از نام و استفاده از همان رنگ باشد ، یا ممکن است یک سمبل را در خود جای دهد که می تواند به عنوان یک عنصر طراحی ثانویه (کلمه اول ، نماد دوم) به جای آن به عنوان یک قفل لوگو که در آن هر دو قطعه است استفاده شود. نشان داده شده در کنار یکدیگر.

فقط به این دلیل که تمرکز روی حروف است ، دچار وسوسه نشوید تا از استعداد طراحی استفاده کنید. خوانایی برای هر کلمه کلیدی مهم است ، و ارائه های شما باید نشان دهد که چگونه طرح های شما در هر اندازه ، بزرگ و کوچک کار می کنند.


10. مردم را لبخند بزنید

تزریق برخی شوخ طبعی در کار نه تنها باعث سرگرمی کار شما می شود بلکه می تواند به مشتری شما نیز کمک کند تا موفق تر شود. این امر برای هر حرفه ای ، مانند تولید کنندگان سلاح و شرکت های دخانیات مناسب نخواهد بود ، اما اینکه شما انتخاب کنید که با آن شرکت ها کار کنید ، چیز دیگری است. قانون و بخش های اقتصادی کمی کمتر بحث برانگیز است و با شرکت هایی که با مارک های دست و پا گیر و استریل مشخص شده اند پر شده است ، قرار دادن برخی شوخ طبعی در هویت چنین مشتریانی راهی برای جدا کردن آنها است.

هر چند تعادل وجود دارد. آن را خیلی دور کنید و خطر بیگانه کردن مشتریان بالقوه را دارید. اما فارغ از شرکت ، مردم با مردم تجارت می کنند ، بنابراین یک طرف انسانی و عاطفی در کار شما همیشه دارای یک ارتباط می باشد. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی