وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

چاپ کاتالوگ در کرج

با توجه به گستردگی محصولات و وجود کالاهای متعدد مشابه این وظیفه شماست که بتوانید با راهنمایی درست و معقول، مراجعه کننده ها را به مشتری خود تبدیل نمایید. یکی از روش های راهنمایی مشتریان چاپ کاتالوگ کرج می باشد.

ما در عصری زندگی می‌کنیم که در آن مشتریان از قبل نسبت به خرید محصول مورد نظر خود تصمیم گری را انجام می دهند. شما نمی توانید آن ها نسبت به خرید محصولات دیگر ترغیب نمایید. افراد در حال حاضر تحقیق می‌کنند، به خصوص زمانی که محصولی را خریداری می‌کنند و انتظار دارند که مدت زمان طولانی تری از آن استفاده نمایند.

مردم کرج نیز از این قائده خارج نیستند. با توجه به وسعت شهری و جمعیت حاضر در کرج می توان انتظار داشت که یک بازار رقابتی بزرگ پیش روی شما باشد.

زمانی که فروشندگان به کاتالوگ‌های فروش، بروشورها و یا حتی آگهی‌ها مجهز هستند، مشتریان خیلی راحتتر می توانند محصول خود را انتخاب و خریداری نمایند.

همانطور که گفته شد با توجه به وسعت کرج شما باید دقت بیشتری را بر روی چاپ کاتالوگ در کرج داشته باشید. چاپ کاتالوگ در کرج باید به تناسب فضا و مکان بازار هدف انجام پذیرد.

البته باید این موضوع را در نظر داشت که نوع محصول یا خدمات شما در چاپ کاتالوگ بسیار متفاوت است.

زمانی که خریداران در مورد دو یا چند محصول تصمیم‌گیری می‌کنند، یک کاتالوگ مقایسه‌ای یک منبع خوب است که باید داشته باشید. این نوع کاتالوگ شاید بیشتر در فروشگاه های لوازم الکترونیکی کاربرد بیشتری داشته باشد.

این نوع از کاتالوگ به کاربران اجازه می‌دهند یک مقایسه پهلو به پهلو را انجام دهند تا ببینند کدام محصول به بهترین نحو به آن‌ها خدمت می‌کند.

مهمترین بخش

یکی از اصلی ترین بخش های هر کاتالوگ مربوط به تصویر محصولات است. شما باید از با کیفیت ترین تصاویر استفاده نمایید. در واقع قبل از اینکه بخواهید کاتالوگ را چاپ نمایید می بایست کار عکاسی تبلیغاتی را در مورد محصولات خود انجام دهید.

انواع طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج

طراحی کاتالوگ برای هر کسب و کاری متفاوت است. یعنی باید طراحی به نحوی انجام گیرد که متناسب با نوع کسب کار شما مرتبط باشد.
مثلا تولید کننده محصولات آرایشی باید کاتالوگ خود را با عکس هایی از محصولاتی مانند صابون و شامپو و انواع کرم ها طراحی نماید و تولیدکننده مواد غذایی از محصولاتی مانند برنج و لپه و انواع حبوبات طراحی و چاپ نماید.
در کاتالوگ هرچقدر عکس ها و مطالب جذاب تر باشند مخاطب  شما خیلی راحت تر و بهتر می تواند برای خرید تصمیم گیری نماید در واقع باید به نحوی باشد که جوابگوی سوالات آن ها باشد .
اطلاعاتی که در اکثر کاتالوگ ها چاپ می شود را می توان به عکس های با کیفیت محصولات و توضیح در مورد چگونگی مصرف و نحوه تولید آنها و در بعضی اوقات به قیمت آن اشاره کرد . این اطلاعات اغلب برای مصرف کنندگان اصلی است و در بعضی مواقع نیز برای فروشندگان استفاده می شود.

اکنون می خواهیم توضیح مختصری در مورد چاپ کاتالوگ در کرج بدهیم. می توانیم به این اشاره کنیم که چاپ کاتالوگ در کرج اغلب به روش چاپ افست انجام می گیرد و در بعضی موارد که مشتری نیاز به چاپ کاتالوگ فوری و یا تعداد کم کاتالوگ دارد به روش دیجیتال کاتالوگ را چاپ و تولید می کنیم . البته لازم به ذکر است که کیفیت چاپ افست کاتالوگ بسیار بالاتر از چاپ دیجیتال کاتالوگ است و پیشنهاد می شود برای چاپ کاتالوگ از چاپ افست استفاده نمایید.

انواع طراحی و چاپ کاتالوگ در کرج به ترتیب زیر می باشد:

لت دار
منگنه ای
سیمی
نوع لت دار کاتالوگ بیشترین استفاده را در طراحی دارد. در طراحی کاتالوگ در کرج از سایزهای بزرگ نیز استفاده می شوند. لت دارها یا دو لت یا سه لت یا چهار لت هستند و در بعضی موارد به ۵ و ۶ و… هم می رسند.

نوع کاتالوگ منگنه ای نیز بیشتر در بروشورها استفاده می شوند. کاتالوگ ها به ندرت منگنه ای هستند و بیشتر سیمی و لت دار طراحی و چاپ می شوند.

نوع سیمی کاتالوگ و بروشور به دلیل هزینه بالایی که در طراحی و چاپ دارند، کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

این سه نوع از بروشور و کاتالوگ از انواع کاغذی آن ها بودند که بیشترین مورد استفاده را دارند و اکثر شرکت ها از این سه نوع برای چاپ کاتالوگ در کرج استفاده می کنند، اما یک نوع دیگر از کاتالوگ و بروشور وجود دارد که کمتر در کرج و ایران تولید می شود و عمومیت زیادی ندارد و آن هم کاتالوگ و بروشورهای الکترونیکی است.

منبع : کرج تیزر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی