وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

وبلاگ طراحی سایت

طراحی سایت , طراحی وب سایت , سئو , طراحی لوگو , عکاسی صنعتی , عکاسی تبلیغاتی

  • ۰
  • ۰

فر ریلی پیتزا

به منظور پخت بهتر ، سریعتر و آسان تر پیتزا و حتی انواع هات داگ تنوری و سیب زمینی تنوری از دستگاه فر ریلی پیتزا استفاده می کنند. گارد استیل فر ریلی پیتزا به پخت یکدست و یکنواخت پیتزا و آبدار کردن آن کمک شایانی می کند؛ چون گرما را به صورت کاملا یکنواخت به تمام سطوح پیتزا می رساند و برای پخت بهتر، دیگر نیازی به برشته کردن پیتزا نخواهد بود.

پیتزا از دسته غذاهای زودپز یا به اصطلاح فست فود می باشد که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. امروزه پیتزا در همه فست فودها و حتی رستوران ها قابل تهیه می باشد. این موضوع بدیهی است که پیتزا اولین بار در شهر ناپل ایتالیا پخته شد و از آنجا بود که به سایر کشورها از جمله ایران فرستاده شد. امروزه پیتزا آنقدر در تمام دنیا مشهور و پرطرفدار است که هیچ کس نمی تواند از خوردن آن چشم پوشی کند.

قیمت فر ریلی پیتزا

ممکن است گاهی اوقات رپ بدی به دست آورید ، اما در صورت استفاده از مواد مناسب ، پیتزا می تواند یک غذای مغذی باشد. پرپشت مانند میوه ، سبزیجات و پنیر سبک می تواند این ظرف را از یک غذای خوشمزه تا سالم و خوشمزه تبدیل کند. و یکی از راه های اطمینان از خوردن پیتزا سالم ، استفاده از اجاق گاز است که برای گرم کردن پای خود استفاده می کنید.

بله ، پیتزا های چوبی از مزایای سلامتی ، از فشارهای بهداشت شخصی شما و حتی رفاه مالی شما بسته بندی می شوند. در اینجا پنج فواید برای خوردن پیتزا از اجاق گاز چوب وجود دارد.

1. گرم کردن پیتزا بر روی فر ریلی پیتزا (Railway pizza oven) به پخت سریع میوه های سبزیجات و سبزیجات کمک می کند و همچنین به آنها کمک می کند تا مواد مغذی و آنتی اکسیدان خود را حفظ کنند . برخی از پرمصرف ترین مواد غذایی پیتزا شامل ژامبون (که در مقایسه با سوسیس کمتر فن است) ، آناناس ، پنیر کم چرب (که ثابت می کند پروتئین بالاتری دارد) ، کلم بروکلی (اگر احساس پرماجرا می کنید) و اسفناج که فقط مورد علاقه طرفداران Popeye نیست بلکه مورد علاقه متخصصین تغذیه است که به دلیل داشتن بیش از 13 ترکیب فلاونوئید که برای جلوگیری از سرطان کار می کنند ، آن را ستایش می کنند .

2. زمان پخت و پز سریع تر به این معنی است که می توانید از پای خود سریعتر لذت ببرید ، و اگر افراد زیادی را تغذیه می کنید ، این بدان معنی است که آنها می توانند سریعتر از وعده های غذایی آنها لذت ببرند. اما از آنجا که درست خارج از اجاق گاز است ، آنها همچنین باید کندتر بخورند ، که این باعث رضایت بیشتر از وعده غذایی و احساس پر شدن می شود. هنگامی که خیلی سریع غذا می خورید ، این می تواند منجر به کاهش وزن و حتی بدتر شود ، احساس رضایت از آنچه می خورید نیست. بنابراین ، خوردن چیزی درست از فر و انتظار برای خنک شدن آن به شما اجازه می دهد تا از طریق یک پیتزا شخم بزنید نه بلکه از آن لذت ببرید و از آن لذت ببرید.

3. اجاق های چوبی نیز گزینه ای اقتصادی هستند زیرا نیاز به برق و گاز ندارند. بنابراین نه تنها غذاهای سالم تری می خورید بلکه در ضمن پس انداز می کنید ، زیرا اجاق های چوبی باعث صرفه جویی در هزینه های ممکن برای هزینه های آب و برق می شوند. با پولی که پس انداز می کنید ، می توانید پرپینگ های سالم و خنک بیشتری بخرید (کدو حلوایی و طعم مریم گلی مانند پیتزا چیست؟).

4- فر ریلی پیتزا چوبی برای پخت و پز هر نوع مواد غذایی و تاپ های موجود در پای پیتزا ، از جمله نان های فاقد گلوتن ، بی خطر هستند ، بنابراین می توان آنها را در رژیم های مختلف استفاده کرد. با این وجود ، شاید بتوانید با زمان پخت و پز بازی کنید تا مواد بی نظیر را در خود جای دهید. برای پختن کامل پیتزا ، پیتزا بدون گلوتن بیش از 3 دقیقه زمان لازم است.

5- پیتزا های چوبی همچنین گرما را به طور مساوی توزیع می کنند ، بنابراین شما برش هایی را که نیمه کاره است مصرف نمی کنید. هر قسمت تا کمال طبخ می شود. در کنار توزیع بیشتر حرارت ، پیتزاهای چوبی دارای طعمی دودی هستند که چیزی را به آن اضافه می کنند که اجاق های معمولی قادر به ایجاد مجدد نیستند.

پیتزا نیازی به ناسالم بودن ندارد و اجاق های چوبی می توانند ابزاری اساسی برای بهتر شدن طعم پیتزا و احساس بهتر برای بدن باشند. تمام آنچه لازم است تجهیزات و مواد لازم برای تهیه یک پیتزا سالم است.

بهترین مارک فر ریلی پیتزا

در حالی که پخت و پز گوشت در کوره بوی تابستانی است ، هیچ چیز عطر پیتزا تازه و خانگی را نمی تپد و از حیاط خلوت خود می کوشد. با یک فر ریلی پیتزا در فضای باز شخصی ، لازم نیست که منتظر تحویل پیتزا های تقریبا سرد و با طعم مقوایی باشید. اجاق های پیتزا در حال سوختن چوب قبلاً برای رستوران های خوب ایتالیایی و اتصالات پیتزا رزرو می شدند. دیگر نه. اکنون می توانید بلافاصله پس از بیرون آوردن آن از اجاق گاز پیتزا با چوب خانگی خود ، از پیتزا لذت ببرید.

فقط مهمانی هایی را که می خواهید برگزار کنید تصور کنید! دیگر نخواهد بود ، "بیایید پیتزا را صدا کنیم!" در عوض ، شما می توانید بگویید ، "بیایید افر ریلی پیتزا ایتالیایی را آتش بزنیم. چه کسی می خواهد پیتزا؟ "محله شما هرگز بوی یکسان نخواهد داد! امکانات پخت و پز بی پایان است. می توانید استیک های چوبی ، ماهی ، مرغ ، نان درست کنید و بگذارید ما پیتزا را فراموش نکنیم!

بسته به نوع فر ریلی پیتزا در فضای باز خریداری شده ، پیتزا شما قبل از شناختن آن آماده خواهد بود. اجاق های پیتزا قابل حمل از جنس استیل ضد زنگ با کیفیت بالا ، برخلاف اجاق های آجری ، به سرعت گرم می شوند ، که تا رسیدن به دما می تواند 3 ساعت طول بکشد. گرچه نتیجه نهایی به همین صورت است.

برخی از افراد تصمیم می گیرند اجاق های پیتزا مخصوص چوب خود را بسازند. اگر وقت زیادی بر روی دستان دارید ، این یکی از راهها است. معمولاً این کار چند آخر هفته طول خواهد کشید. و پس از ساخته شدن ، شما باید طی مدت 3 روز اجاق را درمان کنید. سپس ، همانطور که قبلاً ذکر کردم با اجاق گازهای پیتزا در فضای باز ، گرم شدن حدود 3 ساعت طول می کشد. به نظر می رسد مانند یک انتظار طولانی برای لذت بردن از پیتزا پخته شده تازه.

در مورد فر ریلی پیتزا سوزاندن چوب مشکلی وجود دارد. کفپوش ناهموار می تواند حذف پیتزاهای شما را دشوار کند ، زیرا پوست پیتزا باید یک دوره مانع کوچک را مانور دهد. بعلاوه شکاف بین آجرها باعث گرمازدگی خواهد شد و این بدان معنی است که کف اجاق شما هرگز به طور مساوی گرم نمی شود و بیایید با آن روبرو شویم ، کف قلب اجاق گاز است. بنابراین اطمینان حاصل کنید که قبل از خرید تصویر واضحی از داخل اجاق داشته باشید. تولید کننده هایی که تصاویر واضح از داخل اجاق را نشان نمی دهند ، چیزی برای پنهان کردن دارند.

جایگزین چیست؟ فر ریلی پیتزا با چوب ساخته شده از استیل ضدزنگ. اجاق های پیتزا از جنس استنلس استیل یک راه حل هوشمند برای اجاق های پیتزا در فضای باز هستند. آنها به سرعت و به طور مساوی گرم می شوند زیرا فولاد گرما را منعکس می کند ، که با اجاق های پیتزا گنبدی اتفاق نمی افتد. نیازی نیست که نگران آسیب رساندن به باران باشید. چرا؟ از آنجا که فولاد ضد زنگ زنگ نمی زند.

البته این امر به تولید کننده و نوع فولاد ضدزنگ مورد استفاده بستگی دارد. نیویورک فر ریلی پیتزا را در فضای باز ایجاد می کند که به راحتی می توانند عناصر را تحمل کنند. فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا آنها محصول برتر را تضمین می کند. فولاد ضد زنگ با کیفیت خوب نیز ارائه می دهد ، اما بهتر است از اجاق های پارتی پیتزا دور شوید. استیل ضد زنگ پایین است و تمایل به راحتی زنگ زدگی دارد. باز هم بسیاری از تولید کننده ها هستند که اجاق های پیتزا را در سراسر اینترنت به فروش می رسانند اما شما باید تحقیقات خود را انجام داده و دستورالعمل های زیر را در نظر داشته باشید.

فر پیتزا آجری

همانطور که سال 2019 را می پوشیم ، دوست داریم نگاهی به "آلبوم عکس خانوادگی" و نمونه هایی از عکس ها و داستانهای فوق العاده ، شلیک شده از چوب که امسال توسط جامعه صاحبان Forno Bravo و سازندگان اجاق گاز فرستاده شده است. در اینجا فقط چند مورد از ارسال فوق العاده ای که از طریق مسابقات ، صفحه فیس بوک و پیوند گالری عکس دریافت کرده ایم ، آورده ایم.

خطوط اجاق ما بسیار متنوع است ، و سلیقه صاحبان و علاقه مندان ما به حالت خفیف تا وحشی ، روستایی تا ساده و کاشی کاری شده از گچ کاری به سنگ تبدیل می شود که انتخاب چند مورد علاقه بسیار دشوار است. ما همه آنها را دوست داریم و می دانیم که شما نیز خواهید بود

هنگامی که راجر دبلیو دبلیو ، که در منطقه بوستون زندگی می کند ، تصمیم به ساخت یک فر پیتزا آجری گرفت ، می خواست یکی از سنین بالا را بسازد. ابتدا به سرچشمه رفت و مدتی را در پمپئی ایتالیا گذراند و در کاوش در ویرانه های حفظ شده اجاق های آنها کاوش کرد تا حس اصلی را بدست آورد. سپس او به خانه آمد و با استفاده از برنامه های Forno Bravo و کمک اعضای انجمن ما ، خانه خود را ساخت.

فر پیتزا پز خانگی

وی در توصیف فر پیتزا آجری خود می گوید: "گنبد آجر آتش است که با الیاف سرامیکی عایق بندی شده است. این محاصره از مواد نسوز ، قاب های فلزی و تخته پشتی بتونی ساخته شده است که در روکش سنگی واقعی پوشانده شده است. سقف اسلحه ورمونت است و همه چشمک ها مسی هستند. ما کاملا موافقیم!

طراحی فر ریلی پیتزا به گونه ای است که کمترین فضا را در محیط شما اشغال میکند. جنس بدنه آن از استیل بوده که از کیفیت و استحکام زیادی برخوردار است و با پخت و پزهای زیاد کیفیت خود را از دست نمی دهد.

فر ریلی پیتزا چه کارایی دارد و چه کمکی به ما در فست فود یا رستوران به ما خواهد کرد ؟
اگر شما صاحب یک فست فود باشید و برای شما اهمیت داشته باشد متفاوت باشید , پیشنهاد ما در خصوص تهیه خمیر پیتزا تولید آن در داخل فست فود یا رستورانتان است. بیشتر دوست داران پیتزا به کیفیت نان پیتزا بسیار اشاره می کنند و خوش طعمی و تازگی این قسمت از غذا را اهمیت می دهند.

برای تهیه خمیر پیتزا بهتر است موارد تشکیل دهنده خمیر به یک اندازه باشد. واضافه کردن همه موارد به آب باید به تدریج انجام شده باشد.از مایع آب یا شیر نیز می توانید استفاده کنید و اگر مقداری چسبنده شد می توانید کمی آرد بیشتر اضافه کنید.البته بعد از آماده شدن بهتر است یک ساعت تامل کنید تا ور آمده و بسیار لذیذ شود.

بعد از اماده شدن خمیر پیتزا نوبت به پخت آن می رسد. فر ریلی پیتزا محصولی است که می تواند شما را در این امر یاری کند.اگر در رستوران یا فست فود و یا کافی شاپ خود مشتریان زیادی دارید که در منوی شما پیتزا را انتخاب می کنند، پشنهاد ما به شما داشتن یک فر ریلی پیتزا KMC با قابلیت های بسیار است. این محصول انواع مختلفی دارد.

منبع : pironicco.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی